اجتماعیشهری، جامعه

حمایت شهرداری منطقه چهارتهران از طرح های نوآورانه استارت آپ ها در مدیریت پسماند

اقتصادجامعه،معاون توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه ۴ از اجرای طرح های نوآورانه در حوزه مدیریت پسماند خبر داد و گفت: شهرداری منطقه ۴ این آمادگی را دارد تا از طرح های نوآورانه استارت آپ ها در حوزه مدیریت پسماند حمایت کند.

“ابوالفضل ابراهیمی” در اولین نشست از سلسله نشست های ارائه نیازهای فناورانه و نوآورانه ضمن تأکید بر ناکارآمدی روشهای قدیمی در اداره شهر و لزوم گفتمان سازی پیرامون اکوسیستم استارت آپی و حرکت‌های نوآورانه برای حل چالش‌های شهری، گفت: تصمیم گیران آتی شهر، کسانی خواهند بودد که دستی بر آتش تفکر فناوری های نوین، تکنولوژی اطلات و استارت آپ ها داشته باشند.

او اضافه کرد: که اگر شهرداری مهم‌ترین مشکلات شهر را با مشارکت و حضور مردم و استفاده از خرد جمعی حل کند قطعا موفق‌تر خواهد بود.
معاون توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه ۴ افزود: شهرداری منطقه ۴ به دنبال اجرای فعالیت های نوآورانه در همه موضوعات پسماند شهری، از مدیریت تولید پسماند و فرآیند جمع آوری تا بازیافت و فروش مجدد پسماند، غربالگری پسماند و آموزش و فرهنگ سازی است.

ابراهیمی تصریح کرد: سیاست راهبردی مدیریت شهری منطقه ۴ برای حل چالش های شهری استقبال و حمایت از استارت آپ هاست.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه ۴ خاطر نشان کرد: در حال حاضر بستر لازم برای حضور و فعالیت جدی استارت آپهای حوزه مدیریت شهری در منطقه ۴ فراهم شده است.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/6BFHv

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا