اجتماعیشهری، جامعه

حمزه مشاور رسانه و فضای مجازی ستاد مردمی قالیباف شد

اقتصاد جامعه ؛مشاور رسانه و فضای مجازی امور ستاد مردمی انتخاباتی دکتر محمد باقر قالیباف منصوب شد.

به گزارش اقتصاد جامعه:در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ با حکم امیر جناب دکتر محمد حسن نامی رئیس ستاد مردمی انتخاباتی دکتر محمدباقر قالیباف و همچنین رئیس سازمان مدیریت بحران کشور ؛ جناب مهندس محسن حمزه را به عنوان مشاور رسانه و فضای مجازی امور ستاد مردمی استان تهران منصوب کرد.

متن حکم وی به شرح زیر است :

برادر ارجمند جناب آقای محسن حمزه
سلام علیکم
با عنایت به دانش ، تجربیات ارزشمند ، دقت و تعامل خوب حضرتعالی، به موجب این حکم شمارا به عنوان مشاور رسانه و فضای مجازی امور ستاد مردمی منصوب می نمایم .

امیدوارم با ایجاد فضای صمیمی در استان و نیز هماهنگی و به میدان آوردن تمامی ظرفیت های ستاد های انتخاباتی و مردمی ، با اتخاذ رویکرد های سیاستی ذیل ، نمونه ای از فعالیت انتخاباتی علمی ،مردمی و سالم و سرامد را برنامه ریزی و اجرا نمایید .

امیدوارم در سایه توجهات الهی و در سایه توجهات حضرت بقیه الله الأعظم (ع) تحت رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) موفق و مؤید باشید

امضاء
دکتر محمد حسن نامی
رئیس ستاد مردمی انتخاباتی استان تهران

‎ در حال حاضر مهندس محسن‌حمزه مدیر و صاحب امتیاز گروه رسانه ای سایان استودیو (مجری رسانه تخصصی صنعتی و کارافرینی کشور ) ، مشاور فرهنگی ، هنری و رسانه ای ریاست خانه صنعت ، معدن و تجارت استان قم ، تهیه کننده و کارگردان سینما و تلویزیون ، مشاور برندینگ و پرسنال برندینگ ، متخصص امور رسانه و تبلیغات می باشد .

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/j8Uj0

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا