اجتماعیشهری، جامعه

خدمات دولت سیزدهم با اقتدار و صادقانه در اختیار مردم قرار گرفت

اقتصاد جامعه :استاندار تهران با اشاره به اینکه صداقت و عمل گرایی دو ویژگی مهم رئیس جمهور شهیدمان بود، گفت: خدمات دولت سیزدهم با اقتدار و صادقانه در اختیار مردم قرار گرفت.

به گزارش اقتصاد جامعه و به نق لاز روابط عمومی استانداری تهران، علیرضا فخاری پیش از ظهر جمعه و همزمان با برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری با حضور در مسجد «لرزاده» ضمن انداختن رای خود به صندوق رای، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بازه زمانی کوتاه، چهار دوره انتخابات شامل دو دوره مجلس و دو دوره نیز برای ریاست جمهوری را برگزار کردیم و به همین جهت، روند ،حجم و سطح مشارکت مردم مشخص است و امروز شاهد یک رشد در حضور مردم پای صندوق های رای هستیم.

استاندار تهران گفت: آنچه شاهد هستیم این است که مردم برای تعیین سرنوشتشان در آزمون سیاسی اراده کرده اند و این اراده بر هیچ کس پوشیده نیست و حتما اثراتی را بر رشد و توسعه امورات زیربنایی کشور خواهد داشت، چرا که انتخاب مسوول اجرایی و دولت آینده کشور در دست و اراده امروز مردم است.

فخاری با بیان اینکه ملت با استقبال بی نظیری که امروز پای صندوق رای از خود نشان دادند اراده تعیین سرنوشت را به اثبات می رسانند، افزود: مردم انتظار دارند با حضور پای صندوق رای، دولتی موفق توام با برنامه و آینده پژوهی داشته باشند، ما هم به عنوان خدمتگزار در خدمت مردم هستیم که با صیانت و تامین امنیت انتخابات به وظیفه قانونی خود عمل کنیم.

استاندار تهران با اشاره به اینکه ایرانیت ما از اسلامیت ما جدا نیست و ما ایران را برای اسلام و اسلام را برای ایران می خواهیم، عنوان کرد: معنی جمهوریت بر پایه حضور مردم است و با دفاع از کیان ،دارایی ها و ثروت سرزمین می توانیم به سمت ایرانی آباد، همراه با رشد و توسعه حرکت کنیم و این امر جز با حضور و اراده مردم محقق نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه صداقت، عمل گرایی دو ویژگی بود که از رئیس جمهور شهیدمان یاد گرفته ایم افزود: صداقت به این معنی است که به مردم راست بگوییم ولو تلخ باشد و نکته بعدی عمل گرایی و انجام وعده هایی است که مردم داده می شود.

فخاری بیان کرد: در دولت سیزدهم خدمات مقتدرانه و با صداقت و خالصانه در اختیار مردم قرار گرفته است.

#استانداری_تهران

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/wUayQ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا