اجتماعیشهری، جامعه

خدمت‌رسانی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به جاماندگان اربعین حسینی

جامعه اقتصادی؛معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از طریق شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه(مترو)، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه و سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در روز اربعین حسینی، خدمات ویژه‌ای به جاماندگان و عزاداران شرکت‌کننده در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی از میدان امام حسین(ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) ارائه داد.

خدمات شرکت‌ بهره‌برداری مترو

یکی از خدمات شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در روز اربعین حسینی(ع) رایگان شدن تردد در ۵ ایستگاه بود. به‌همین منظور ایستگاه‌های امام حسین (ع)، شهرری، جوانمرد قصاب، دولت آباد و امیرکبیر از ابتدای سرویس‌دهی تا پایان مراسم راهپیمایی رایگان سرویس‌دهی کردند.
تمام خطوط درون شهری مترو در این روز به شهروندان خدمات ارائه دادند و در همین راستا سرفاصله حرکت قطارها در خط یک از ۷ به ۴ دقیقه، خط دو از ۷ به ۵ دقیقه، خط سه از ۱۰ به ۹ دقیقه، خط چهار از ۷ به ۵ دقیقه، خط شش از ۱۵ به ۱۰ دقیقه و خط هفت از ۱۴ به ۱۲ دقیقه کاهش یافت.

 

خدمات سازمان تاکسیرانی

سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۶ شهریور ماه تا پایان مراسم، سرویس‌رسانی کامل و رایگان در خطوط منتهی به مسیرهای راهپیمایی در سطح شهر تهران انجام داد و در ۷ محور با بهره‌گیری از ۴۰۰ دستگاه خودرو تاکسی ون خدمت‌رسانی کرد.
خطوط منتهی به مسیر راهپیمایی از جمله موقعیت‌های میدان امام حسین (ع) – میدان خراسان – میدان شوش – فداییان اسلام – محدوده حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، مترو شهرری تا میدان شهرری، مترو جوانمرد قصاب تا ابتدای خیابان امام حسین (ع) – تقاطع فداییان اسلام، مترو دولت آباد تا چهارراه فداییان اسلام از مسیر، ایستگاه راه آهن رجاء شهرری تا میدان امام هادی(ع)، تقاطع بزرگراه شهید آوینی با بزرگراه شهید کریمی (پل فاطمیون) تا خیابان سلمان فارسی از مسیر (شمال به جنوب بزرگراه شهید آوینی – تقاطع خیابان سلمان فارسی) و چشمه علی فداییان به سمت مترو جوانمردقصاب محورهایی بود که در آن‌ها سرویس‌رسانی انجام شد.

 

خدمات شرکت واحد اتوبوسرانی

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه به مناسبت برگزاری مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در تاریخ ۲۶ شهریور ماه، برای رفاه حال شرکت کنندگان در این مراسم خدمات حمل و نقلی رایگان ارائه کرد.
شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با استقرار اتوبوس‌های مورد نیاز در اطراف حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) پس از پایان مراسم نسبت به انتقال شهروندان به میادین اصلی شهر اقدام کرد.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/HdeZm

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا