اجتماعیشهری، جامعه

دارا: فرصت ها و چالش های آموزشی در دوره کرونا توسط اساتید احصا می شود

اقتصاد جامعه؛جلیل دارا مسئول بسیج اساتید دانشگاه های تهران در جلسه تکریم و معارفه مسئول بسیج اساتید دانشگاه های فرهنگیان برادران استان تهران و تاسیس کانون و معارفه مسئول بسیج اساتید دانشگاه های فرهنگیان خواهران استان تهران بیان داشت دانشگاه فرهنگیان با توجه به جایگاه حساسی که در عرصه آموزش دارد می تواند نقش مهمی در پیگیری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به منظور تحقق اهداف این سند ایفا نماید و این مستلزم به کارگیری اساتید متعهد، انقلابی و متخصص در این حوزه است.

جلیل دارا افزود در این زمینه، کانون بسیج اساتید فرهنگیان در تهران باید یکی از اقداماتش رصد و پایش سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باشد لذا ماموریت پیگیری موضوعات کلان حوزه تعلیم و تربیت بر عهده این مجموعه می باشد.

دکتردارا بیان داشت برای رسیدن به این اهداف باید راهکارهای مناسب اتخاذ نمود و پیش بینی شده است تا کارگروه تخصصی تعلیم و تربیت با همت اساتید این دانشگاه تاسیس و فعال شود.

دارا یکی از مسائل اصلی امروز کشور در حوزه آموزش و تعلیم و تربیت را آموزش در دوره کرونا دانست و اینکه آموزش های مجازی فرصت ها و چالش هایی ایجاد کرده است و مجموعه ای از اساتید فرصت ها و چالش های آموزشی در دوره کرونا را بررسی می کنند وی افزوددر این زمینه اساتید دانشگاه فرهنگیان باید پیشتاز باشند و با رویکرد حل مسئله به این موضوع بپردازند.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/3oK2p

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا