اجتماعیشهری، جامعه

درس دفاع مقدس، ایستادگی و مقاومت بود

اقتصاد جامعه؛شهردار منطقه ۵ در آیین اختتامیه نمایشگاه یادیاران، یاد و نام‌ شهدای دفاع مقدس را گرامی‌ داشت و گفت: شهدای دفاع مقدس با خون خود آینده ایران اسلامی را تضمین کردند.

به گزارش اقتصاد  روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، فریدون حیدری اظهار داشت: درس دفاع مقدس، درس ایستادگی و مقاومت بود. دفاع مقدس به ما آموخت که باید روی پای خودمان بایستیم و به کسی و جایی وابسته نباشیم تا بتوانیم با قدرت، آینده خوبی را برای کشور رقم بزنیم و ایمان داشته باشیم که هر کاری را می‌توانیم انجام دهیم.

او خاطر نشان کرد: هشت سال دفاع مقدس، دستاوردهای زیادی داشت و‌ این دستاوردها، برای همه است.

*ادای دین به خانواده معظم شهدا

در این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قدس نیز گفت: گرامیداشت هفته دفاع مقدس ادای دین به خانواده معظم شهدا است.

سرهنگ قاسم فیضی افزود: در حال حاضر هر پایگاه بسیج برای خودش خط مقدم و صحنه نبرد است.

او تاکید کرد: در شرایط کنونی جامعه و با توجه به شیوع ویروس کرونا دغدغه مردم بیشتر تهیه ماسک و مواد ضد عفونی است. به خاطر همین از راز و نیاز و دعا غافل شدیم. ما دراین مراسم دست به دعا می‌بریم که هر چه زودتر این بیماری از بین برود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قدس خاطر نشان کرد: نمایشگاه یاد یاران به همت شهرداری و بسیج منطقه۵ برگزار شد. برپایی این نمایشگاه در پر رفت و آمدترین مکان منطقه تاثیرات مثبت و رضایت شهروندان را به همراه داشت.

او‌ گفت: در این ایام با ۱۰ خانواده شهید و مادران و همسران شهدا دیدار شد و ۳۰ نفر از رزمندگان و خواهران و مادران شهدا تجلیل شدند.

*شهدا زنده‌اند

در این مراسم، نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج قدس گفت: ایمان، اخلاص و تمام اعمالمان باید مانند شهدا باشد.

حجت الاسلام و المسلمین رخصی اظهار داشت: برگزاری چنین یادواره و نمایشگاه‌هایی به این خاطر است که ما قدردان رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا باشیم. چون این عزیزان تمام هستی خود را در راه انقلاب اسلامی فدا کردند.

او تصریح کرد: شهدا زنده اند. شهدا اخلاص و ایمان داشتند. شهدا تمام حرکاتشان برای خدا بوده و برای خدا جنگیده‌اند و خدا به آن ها عزت داده است.

اجرای جمع خوانی آیینی سبحان، قدردانی از عوامل برپایی نمایشگاه و تجلیل از بسیجیان و خانواده معظم شهدا از برنامه‌های مراسم اختتامیه نمایشگاه یاد یاران بود.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/kEf8t

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا