اجتماعیشهری، جامعه

دوره آموزش مجازی رانندگی تدافعی در منطقه ۹ برگزار می شود

اقتصادجامعه به مناسبت هفته ایمنی حمل و نقل، دوره آموزش مجازی رانندگی تدافعی از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۹ برگزار می شود.
به گزارش اقتصاد جامعه و به نقل از روابط عمومی منطقه ۹، علی حیدری سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای افزایش ایمنی راه ها و کاهش تصادفات و تلفات ناشی از سوانح رانندگی و همچنین ارتقای کیفیت زندگی شهروندان ، معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه اقدام به برگزاری دوره آموزشی مجازی رانندگی تدافعی بصورت رایگان جهت عموم شهروندان کرده است.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۹ با اشاره به نامگذاری هفته ایمنی حمل و نقل از تاریخ ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه و نیز روز ۱۵ اکتبر مصادف با ۲۵ آبان ماه به عنوان روز جهانی بزرگداشت قربانیان حوادث رانندگی، ابراز امیدواری کرد: با فرهنگ سازی مناسب در حوزه ی حمل و نقل خصوصا حمل و نقل عمومی و احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی شاهد تلفات و آسیب های کمتری در این حوزه باشیم.
حیدری در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقه عکاسی از دوچرخه سواری همکاران در مسیرهای شهری ، اکران بنرهای با موضوع ایمنی عبور و مرور( اعم از سواره و عابرپیاده) در معابر و ساختمان های شهرداری منطقه از دیگر اقدامات معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۹ است.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/SIknA

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا