دسته بندی نشده

دومین بوستان مادر و کودک به زودی در منطقه۳ به بهره برداری خواهد رسید

جامعه اقتصادی ؛شهردار منطقه ۳ در جلسه شهر دوستدار کودک اعلام کرد: دومین بوستان مادر و کودک این منطقه در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.
به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، حمید جوانی در این زمینه اظهار داشت: با اجرای بازپیرایی فضای سبز، نوسازی آبنما، اختصاص و تجهیز اتاق مادر و کودک،نوسازی سرویس های بهداشتی، نوسازی و تعمیر وسایل بازی کودکان، نصب پایه چراغ روشنایی کم مصرف اوایل سال گذشته بوستان یاس به عنوان اولین بوستان مادر و کودک افتتاح و گام بزرگی درجهت تحقق شعار تهران شهر دوستدار کودک در این منطقه برداشته شد.
شهردار منطقه ۳ ابراز داشت: از آغاز این طرح، معاونت های خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک، فنی و عمرانی و اجتماعی و فرهنگی سعی در ارائه ایده های نوآورانه و خلاقانه ای در زمینه فراهم نمودن فضاهای مناسب برای کودکان هستند.
جوانی با بیان اینکه وظیفه شهرداری، آماده سازی شهر جهت استفاده همه اقشار من جمله کودکان، بانوان ، معلولین و سالمندان می باشد افزود: در بازدید از محلات ایمن سازی و توسعه فضای بازی کودکان بررسی میشود، ضمن اینکه ما نباید به اجرای این طرح فقط در یک محله و بوستان بسنده کنیم.
شهردار منطقه ۳ درخصوص پیش بینی و اجرای زیرساخت ها در طرح شهر و محله دوستدار کودک تاکید کرد و تصریح کرد: اجتماع بزرگ هیات های مذهبی کودکان و نوجوانان منطقه که در مسجد حسینیه ارشاد برگزار شد حرکتی به سوی تحقق شهر دوستدار کودک بود که در آن به رشد تربیتی و مذهبی این قشر از جامعه توجه شد.
همچنین سمایی معاون اداره کل آموزش شهروندی شهرداری تهران، طرح دوستدار کودک را از طرح های مورد تاکید شهردار تهران و اعضای شورای اسلامی شهر تهران برشمرد و گفت: طرح دوستدار کودک را باید همانند پروژه های جاری شهرداری تهران در اولویت قرار داد.
این جلسه با حضور جوانی شهردار منطقه ۳ ، سمایی معاون اداره کل آموزش شهروندی، جمعی از معاونین، مدیران و شهرداران نواحی برگزار شد.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/ta6f1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا