اجتماعیشهری، جامعه

دوچرخه سواری در قلب پایتخت ادامه دارد

 

اقتصاد جامعه؛ در یک سه شنبه زمستانی دیگر، شهردار منطقه شش به همراه مدیران منطقه همزمان با دوچرخه سواری از مبدا خیابان کارگر مقابل بیمارستان قلب و محور خیابان فاطمی ،پس از رکاب زنی از سطح محدوده ناحیه چهار بازدید کردند.

به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه شش، کمپین سه شنبه های بدون خودرو با استقبال شهروندان مواجه شده و تجهیز خیابان های منطقه به ایستگاه های مجهز به دوچرخه نیز به این مهم کمک کرده است.

استفاده از دوچرخه و حمل و نقل پاک مورد توجه مدیریت شهری قرار دارد و تورج فرهادی شهردار منطقه شش در دوچرخه سواری امروز صبح، خواهان رسیدگی به ایرادات و موانع موجود در مسیر شد

شهردار منطقه همزمان با دوچرخه سواری ، وضعیت معابر سطح ناحیه چهار را به لحاظ نگهداشت شهر بررسی و ضمن توقف در برخی نقاط بر ساماندهی حصار کارگاهی ،آزاد سازی معابر ، نظافت و رفت و روب معبر ، لایروبی و نظافت انهار تاکید کرد .

این دور از بازدید براساس تدابیر شهردار تهران مبنی بر استفاده از دوچرخه در سه شنبه های هر هفته به منظور الگو برداری شهروندان از این کمپین و توجه به نگهداشت شهر در حال اجراست و طبق برنامه زمانبندی هر هفته یکی از نواحی مورد بازدید قرار می گیرد

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/WR2vR

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا