اجتماعیرفاه، کار، سلامت

دکتر دلشاد مدیر عامل بیمارستان و زایشگاه مریم: بیمارستان مریم تنها با نیروی عشق ساخته شده است

اقتصاد جامعه، دکتر دلشاد مدیر عامل بیمارستان و زایشگاه مریم در مراسم پنجمین سالگرد افتتاح بیمارستان و زایشگاه مریم:
بیمارستان مریم تنها با نیروی عشق ساخته شده است

به گزارش خبرنگار اقتصاد جامعه، دکتر دلشاد رئیس و بنیانگذار بیمارستان و زایشگاه مریم کرج در مراسم پنجمین سالگرد افتتاح این بیمارستان که با حضور جمعی از مدیران مسئولین ادارات و دست اندرکاران ساخت این بیمارستان همچون دکتر ایرانی فرماندار اسبق کرج، مهندس صدرنژاد رئیس شورای شهر سابق کرج، دکتر خدابین شهردار منطقه ۵ شهرداری کرج برگزار شد، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: متاسفانه سرانه تخت بیمارستانی در کرج و در زمان راه اندازی بیمارستان به ازای هر یک هزار نفر تنها نیم تخت و در حال حاضر یک تخت است که این آمار در کشور یک و نیم تخت به ازای هر هزار نفر می باشد ،که البته این آمار در کرج کمترین بود و دولت هم توانایی ساخت بیمارستان را نداشت.

بنیانگذار بیمارستان مریم افزود:بر همین اساس و وجود این کمبود در سطح کرج بر آن شدیم که دست به کار شده و با همکاری یاوران بسیاری همچون بانک های تعاون انصار و ملل در رشته خود بیمارستانی که در حال حاضر می بینید را بنا نماییم.

وی با اشاره به مشکلات و سختی های پیش روی ساخت بیمارستان ‌مریم تاکید کرد: همانطور که می دانید ساخت بیمارستان از سخت ترین رشته ها در ساخت و ساز است که ما توانستیم با توکل به خدا و کمک و همکاری گروه های مختلف مهندسی کلنگ بیمارستان را به زمین زده و با رعایت تمامی استانداردهای لازم بیمارستانی مدرن با تمامی امکانات در همین زمین و مساحت کم بسازیم، حتی تصفیه خانه نیز در این بیمارستان و زایشگاه جانمایی و ساخته شده است.

دکتر دلشاد، مدیرعامل بیمارستان و زایشگاه مریم یادآوری کرد: زمان ساخت بیمارستان از ابتدا تا بهره برداری در کشور بیش از ۱۰ سال به طول می‌انجامد که خوشبختانه با تلاش و پشتکار همه دست اندرکاران در این پروژه خداپسندانه که یکی از نیازهای اصلی مردم عزیز و فهیم کرج بود را توانستیم از زمان گودبرداری تا افتتاح تنها در ۵ سال به سرانجام برسانیم و این کار تنها با نیروی عشق میسر بود و ساخته شد.

وی با اشاره به همکاری بسیار مطلوب شورای شهر و شهردار وقت کرج آقای آقازاده، در مراحل مختلف ساخت بیمارستان و زایشگاه ‌مریم خاطرنشان کرد:اولین یار ما در این راه شورای شهر بود که برای تغییر کاربری زمین محل احداث بیمارستان که همان محل سکونت خودمان بود، با تلاش شهردار وقت و مساعدت های صورت گرفته توانستیم کار را از نقطه مناسبی شروع کنیم که در طول مراحل ساخت نیز کمک های شایان توجهی به ما کردند.

دکتر دلشاد، مدیرعامل بیمارستان و زایشگاه مریم یکی دیگر از یاوران بیمارستان‌مریم را اصحاب رسانه برشمرد و گفت: معتقدیم که هر فرهنگ و دانشی بدون رسانه ها شکل نمی گیرد و در این راه نیز رسانه‌ها کمک های بسیاری به ما نموده اند.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به مدیریت بیمارستان تأکید کرد: سرکارخانم پژوم یکی دیگر از یاوران ما در بیمارستان مریم است که پس از بیست سال مدیریت در بیمارستان کمالی این مسئولیت را در اینجا پذیرفتند و کمک های فراوانی را در اعتلای بیمارستان کرده‌اند.

دکتر دلشاد، مدیرعامل بیمارستان و زایشگاه مریم: یکی دیگر از یاوران و پشتیبانان ما در بیمارستان و زایشگاه مریم خانم دکتر ستوده استاد دانشگاه و فوق تخصص بیهوشی نوزادان و کودکان هستند، که لازم به ذکر است بگویم بیهوشی در جراحی نوزاد و کودک از ارکان اصلی کار است.

بنیانگذار بیمارستان و زایشگاه مریم تاکید کرد: هر سال در این ماه که بیمارستان تأسیس شده است با حضور یاوران جدید از یاران قدیمی بیمارستان قدر دانی می کنیم تا بگویم که ما هیچ وقت یاوران مان را فراموش نمی کنیم.

موسس بیمارستان و زایشگاه مریم در ادامه ضمن قیاس خدمات ارائه شده به بیماران در سال ابتدایی و پنجمین سال کار این مرکز درمانی اظهار کرد: در سال اول تاسیس بیمارستان تعداد ۳ هزار بستری یک هزار و پانصد عمل جراحی و ۷۸ زایمان طبیعی صورت پذیرفت که به حمدالله و با تلاش کلیه پرسنل خدوم و زحمتکش بیمارستان توانستیم این آمار را در پنجمین سال به ۸ هزار بستری ۹ هزار عمل جراحی و یک هزار و پانصد زایمان طبیعی برسانیم.

دکتر دلشاد، مدیرعامل بیمارستان و زایشگاه مریم، با اشاره به مزیت و برتری های موجود در بیمارستان مریم گفت:  مبدل مخصوص انجام همزمان اپیدورال و اسپاینال برای زایمان طبیعی بدون درد در دو بیمارستان مریم و بیمارستان رضوی مشهد در کشور انجام می‌شود و در حال حاضر این بیمارستان دارای اولین و مجهزترین ان آی سی یو در سطح استان و همچنین به اتاق‌های ال دی آر برای زایمانهای طبیعی مجهز شده است، که سال به سال شاهد افزایش زایمان های طبیعی هستیم.

رئیس بیمارستان و زایشگاه مریم خاطرنشان کرد: مفتخر هستیم که به عنوان تنها بیمارستان مادر و کودک بخش خصوصی در کشور توانستیم لوح زرین همایش روز جهانی ماما را از دست وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی را دریافت کنیم و باید بگویم این لوح زرین تنها به ۱۰ بیمارستان تعلق گرفت که ۹ بیمارستان دولتی و بیمارستان مریم تنها بیمارستان خصوصی بود، که توانست به این افتخار نایل گردد.

وی در ادامه با اشاره روحیه، استعداد و اندیشه پاک ایرانی تاکید کرد: معتقدم که مردم ما بهترین هستند و عداوت های فراوان دشمنان ایران و ایرانی به خاطر همین استعداد هاست که اینچنین سر ناسازگاری و دشمنی با ما را دارند و این اندیشه ایرانی است که همه جای جهان را فراگرفته است و ایستادگی ها و مقاومت ها ناشی از همین اندیشه ایرانی است، چرا که اندیشه ایرانی اندیشه دلسوزی و انسان دوستی است.

دکتر دلشاد، مدیرعامل بیمارستان و زایشگاه مریم، در پایان سخنانش در این مراسم ضمن ابراز گله مندی از برنامه ریزان وزارت بهداشت گفت: از برنامه ریزان وزارتخانه گله‌مند هستم که چرا باید بیش از دو سوم کشور فاقد جراح اطفال باشد درحالی که می بایستی برای این امر برنامه‌ریزی شود و حداقل برای هر ۴۰۰ هزار نفر یک جراح اطفال وجود داشته باشد.

لازم به ذکر است، در پایان مراسم پنجمین سالگرد افتتاح بیمارستان و زایشگاه مریم دکتر خدابین شهردار منطقه ۵ شهرداری کرج و مهندس نژاد رئیس شورای شهر سابق کرج نیز خیلی کوتاه به ایراد سخن پرداختند و ضمن قدردانی از تعدادی از یاوران بیمارستان عکس هایی به یادگار با کیک پنجمین سال تاسیس بیمارستان نیز گرفته شد.

دکتر دلشاد مدیر عامل بیمارستان و زایشگاه مریم: بیمارستان مریم تنها با نیروی عشق ساخته شده است

 

دکتر دلشاد مدیر عامل بیمارستان و زایشگاه مریم: بیمارستان مریم تنها با نیروی عشق ساخته شده است

دکتر دلشاد مدیر عامل بیمارستان و زایشگاه مریم: بیمارستان مریم تنها با نیروی عشق ساخته شده استدکتر دلشاد مدیر عامل بیمارستان و زایشگاه مریم: بیمارستان مریم تنها با نیروی عشق ساخته شده استدکتر دلشاد مدیر عامل بیمارستان و زایشگاه مریم: بیمارستان مریم تنها با نیروی عشق ساخته شده است

دکتر دلشاد مدیر عامل بیمارستان و زایشگاه مریم: بیمارستان مریم تنها با نیروی عشق ساخته شده است

دکتر دلشاد مدیر عامل بیمارستان و زایشگاه مریم: بیمارستان مریم تنها با نیروی عشق ساخته شده است

دکتر دلشاد مدیر عامل بیمارستان و زایشگاه مریم: بیمارستان مریم تنها با نیروی عشق ساخته شده است

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/Psoc7

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا