اجتماعیشهری، جامعه

دیدار بی واسطه مدیران شهری و شهروندان راز موفقیت شهر برتر

جامعه اقتصادی ؛در ادامه نهضت ملاقات های مردمی مسجد محور شهروندان منطقه ۴ بدون واسطه با مدیران پایتخت دیدار و گفتگو کردند‌.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، در این نشست که در مسجد الزهرا(س) محله حکیمیه با حضور
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد آقامیری عضو محترم شورای اسلامی شهر تهران و دکتر کمالی زاده شهردارمنطقه ۴ و جمعی از مسئولین شهری و انتظامی برگزار شد، شهروندان منطقه ۴ مشکلات خود را با مدیریت شهر درمیان گذاردند.

در این دیدار کمالی زاده با تاکید به تکریم ارباب رجوع و رسیدگی ویژه به درخواست های مردمی گفت: این شهروندان هستند که صاحبان اصلی شهرند و رسیدگی به دغدغه های ایشان از اولویت های شهرداری ها به شمار می رود.

شهردار منطقه ۴ ادامه داد: سعی و تلاش ما در این منطقه همواره بر این بوده است که رو در رو و بی واسطه پای حرف مرم نشسته  و بعنوان فردی از میان خود آنها مشکلاتشان را شنوا بوده و با تمام هم و غم در جهت رفع و رجوع آن بکوشیم.

در این نشست آقامیری با اشاره به برگزاری برنامه نهضت دیدار مردمی مسجد محورگفت: خوشبختانه چندین ماه است که این نهضت در مساجد منتخب مناطق ۲۲ گانه راه اندازی شده و مدیران شهری در این دیدارها بی واسطه پیگیر مشکلات و مطالبات شهروندان هستند و این امر قابل تامل و رضایت بخش است.

شایان ذکر است در پایان این دیدار مردمی مسجد محور، مقرر شد تا موضوعات مطرح‌شده برای ثبت و پی‌گیری اداری توسط اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ جمع‌آوری و دستورات صادره اجرا شود./ انتهای خبر

 

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/XIGNG

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا