اجتماعیشهری، جامعه

دیدار ریئس کمیته نظارت شورای شهر تهران به همراه شهردار منطقه ۱۵ با خانواده شهید حسین اسکندرلو

جامعه اقتصادی ؛محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ با هدف تکریم خانواده معظم شهدا در منزل شهید حسین اسکندرلو حضور یافته و با خانواده ایشان دیدار و از مادر شهید دلجویی کرد.

به گزارش  جامعه اقتصادی و به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، شیری با اشاره به اینکه دیدارهای هفتگی با خانواده معزز شهدا به منظور ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام انجام می شود،گفت: خانواده معظم شهدا ولی نعمت ما هستند و دیدار با این بزرگواران انگیزه خدمت در محلات را برای ما مضاعف می کند.

وی در ادامه افزود: هر هفته در منزل یکی از خانواده های گرانقدر شهدا در محله حضور یافته و از این بزرگواران کسب فیض می کنیم.

شهردار منطقه یادآور شد: خانواده شهدا اسوه صبر و شکیبایی هستند و خدمت رسانی و تکریم آنان وظیفه آحاد مردم و به ویژه مسئولان است.

این گزارش حاکیست ، مادر شهید حسین اسکندرلو ضمن تشکر از حضور شهردار منطقه، خاطراتی از فرزند شهیدش بازگو کرد و حاضرین با نثار صلوات و فاتحه ؛ یاد و نام شهید را گرامی داشتند.

در این دیدار ؛ ریئس کمیته نظارت شورای شهر تهران ، معاون اجتماعی و فرهنگی و رئیس بنیاد شهید منطقه شهردار را همراهی کردند.

شایان ذکر است ، شهید حسین اسکندرلو در سال ۶۵ در دفاع مقدس با سمت فرمانده گردان علی اصغر (ع) ده سیدالشهدا (ع) به درجه رفیع شهادت نائل شد و پیکر مطهرش در قطعه ۲۶ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) آرام گرفت.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/4SR8P

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا