اجتماعیشهری، جامعه

دیدار شهردار تهران با خانواده شهید محرمی، پرستار درمانگاه منطقه سه

اقتصاد جامعه؛شهردار تهران به همراه عضو شورای شهر تهران، مدیرعامل شرکت شهر سالم و رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران با حضور در منزل مرحوم محرمی پرستار همکار در درمانگاه منطقه سه، یاد و خاطره این شهید مدافع سلامت را گرامی داشتند.

به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، همزمان با روز پرستار و ولادت حضرت زینب سلام الله علیها، دکتر پیروز حناچی شهردار تهران، آقای احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران، دکتر حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم و حجت‌الاسلام والمسلمین جواد صادق‌زاده رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران با حضور در منزل مرحوم رضا محرمی با خانواده این شهید مدافع سلامت دیدار کردند.

دکتر پیروز حناچی در این دیدار در سخنانی گفت: این روزها ایام ولادت حضرت زینب کبری (س) است که نماد صبر هستند. در دوران کرونا هم علت نام‌گذاری روز ولادت آن حضرت به عنوان روز پرستار بیش از پیش مشخص شد؛ ایشان هم نماد صبر هستند و هم نماد ایثار!

شهردار تهران با آرزوی رحمت خداوندی برای روح مرحوم محرمی درباره سابقه آن شهید گفت: سابقه ایشان مزین به حضور در دفاع مقدس بود. همه رفتنی هستند اما چه بهتر که با افتخار و در راه خدمت به مردم این اتفاق بیفتد.

وی در پایان با تقدیر از عملکرد کادر درمان شرکت شهر سالم در دوره شیوع کرونا یادآور شد: فشار و زحمت همه بیماران کرونایی شهرداری اعم از کارکنان، بازنشستگان و خانواده‌های ایشان به گردن شرکت شهر سالم و دکتر چوبینه بوده است.

در ادامه، مدیرعامل شرکت شهر سالم که شهردار تهران را در این دیدار همراهی می‌کردند، درباره شخصیت این شهید گفت: مرحوم محرمی یکی از بهترین پرستاران شرکت شهر سالم بودند که شخصیت بسیار متواضع و پرکاری داشتند.

دکتر چوبینه افزود: ایشان در مواقعی که بسیاری به دنبال قرنطینه کردن خود بودند، بخش مهمی از بار پرستاری درمانگاه منطقه ۳ را بر دوش کشیدند.

وی در پایان با آرزوی آرامش نزد پروردگار مهربان برای روح این شهید بزرگوار یادآور شد: در دوره پاندمی کرونا مرحوم محرمی مثل دیگر عزیزان کادر درمان در راه سلامت مردم فداکاری کردند و در نهایت جانشان را در این مسیر از دست دادند.

در ابتدای این دیدار، حجت‌الاسلام والمسلین جواد صادق‌زاده رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران در سخنانی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید محرمی گفت: پیغمبر خدا (ص) می‌فرماید که اگر کسی یک روز یا یک شب را در کنار بیماری بماند و به او خدمت کند، خداوند او را با ابراهیم خلیل‌الله (ع) محشور می‌کند.

وی با تبریک روز پرستار و ولادت حضرت زینب (س) اظهار کرد: دکتر چوبینه و مجموعه شرکت شهر سالم در حوزه درمان به ویژه در دوره کرونا بسیار خوب عمل کردند و من از همه ایشان قدردانی می‌کنم.

در پایان این دیدار زهرا دشتکی حصاری همسر مرحوم محرمی، ضمن تشکر از حضور شهردار تهران و همراهان ایشان، میزبانی از مقامات مدیریت شهری را مایه آرامش و التیام دردهای خانواده آن شهید دانست و از پیگیری‌ها و تماس‌های دکتر چوبینه و مدیران درمانگاه منطقه سه در این مدت قدردانی کرد.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/UCwFB

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا