اجتماعیشهری، جامعه

دیدار شهردار منطقه ۱۵ با خانواده شهید مهدی صالحی

جامعه اقتصادی ؛محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ با حضور در منزل شهید مهدی صالحی  واقع در ناحیه ۳ محله کیان شهرجنوبی با خانواده این شهید والامقام دیدار کرد.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵ ، شیری ضمن دیدار با پدر ومادر شهید گفت: امنیت امروز کشور مدیون جانفشانی ها و ایثارگری همه رزمندگان اسلام است و تکریم خانواده های معظم این عزیزان کوچکترین تکلیف برای مسئولان است.

او با تاکید براینکه خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن مردم و مسئولان دارند ، افزود: ما در قبال شهدا و خانواده های گرانقدر آنها مسئولیم و شهدا ناظر کارهای ما هستند. از همین رو خدمت رسانی در منطقه را با تکریم از خانواده شهدا و کسب فیض از این بزرگواران آغاز کرده و امیدوارم به لطف خداوند متعال و دنباله روی راه شهدا بتوانیم خدمات صادقانه به شهروندان شریف منطقه ۱۵ که مردمی انقلابی و همیشه در صحنه هستند، ارائه داده و بتوانیم رضایت شهدای بزرگوار را جلب کنیم.

بنابراین گزارش، شیری ضمن دلجویی از خانواده معظم شهید مهدی صالحی به درخواست آنان رسیدگی و با اهدای لوح یادبود از ایشان تجلیل کرد.

این گزارش حاکیست شهردار منطقه ۱۵، شهردار ناحیه ۳ و رؤسای ادارات بسیج ،ایثارگران و مدیر روابط عمومی حضور داشتند .

شایان ذکر است، شهید مهدی صالحی از شهدای دفاع مقدس بود که در سال ۱۳۶۳ به درجه رفیع شهادت نائل شد . پیکر این شهید معظم در قطعه ۲۷  ردیف۸۸ در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) آرام گرفت.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/Hx9Kd

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا