اجتماعیشهری، جامعه

رئیس جمهور منتخب با کودکان کار موسسه یاسر در منطقه ۱۶ دیدار کرد

اقتصادجامعه؛رئیس جمهور منتخب همزمان با عید سعید غدیر خم ، از موسسه حافظان کودکان، مرکز نگهداری و مهارت افزایی کودکان کار یاسر(مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست و آسیب دیده سنین ۸ تا ۱۷ سال ) واقع در منطقه ۱۶ بازدید کرد.

به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، وی با تاکید به موضوع آسیب های اجتماعی که از وظایف بسیار مهم دولت است گفت: در گام اول باید مانع به وجود آمدن آسیب ها شد و در مرحله بعدی برای از بین بردن آن ها تلاش کرد.

در ابتدای این بازدید رئیس جمهور منتخب از کارگاه‌های تولیدی این موسسه ( کارگاه های جعبه سازی تزئینی، میناکاری و کیف دوزی) بازدید و در جریان فعالیت‌های آن قرار گرفت، کودکان و نوجوانان نیز با ابراز خوشحالی از دیدار و گفت‌ وگوی مستقیم با رئیس جمهور منتخب، درخواست‌هایشان از جمله حمایت از کودکان کار را با دکتر رئیسی در میان گذاشتند.

در ادامه حسین علیپور مدیر موسسه گزارش کاملی از اقدامات این مرکز ارائه کرد، ایده های بسیار خوب در راستای حمایت و جلوگیری از سوءاستفاده از این کودکان مطرح شد، آیت اله رئیسی نیز از مدیر و مسئولین این موسسه بسیار تشکر و قدردانی کرد و در پایان کودکان و نوجوانان درخواست های خود را مطرح کردند و برای مجموعه ورزشی این موسسه از رئیس جمهور منتخب قول هایی گرفتند.
شایان ذکر است علاقه مندان می توانند از طریق آدرس سایت hafezkodak.ir با اقدامات و فعالیت هایی که در این مرکز انجام می شود، آشنا شوند.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/TZkxK

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا