اجتماعیشهری، جامعه

رضایت ٧١ درصدی شهروندان از میادین میوه

اقتصاد  جامعه؛ ٧١.٢ درصد افرادی که برای خرید به میادین میوه و تره بار مراجعه می کنند در حد نسبتا
مطلوبی از خدمات این بخش رضایت دارند البته در این میان عواملی همچون نبود جای پارک مناسب یکی
از گلایه مندی های آنها است.
به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از شهرنوشت، براساس آمارهای منتشر شده از سوی مرکز مطالعات شهرداری
تهران همچنین بیشترین میزان رضایت خرید شهروندان به میادین میوه و تره بار شهید غیبی، دکتر هوشیار و بهاران
و کمترین میزان رضایت به میدان شهید کاظمی، شکوفه و آزادگان مربوط است.
٩٢.١ درصد از مراجعه کنندگان به میادین میوه و تره بار خواهان خرید میوه های سردرختی ( سیب، پرتقال و …)
هستند. همچنین ٧٨.٣ درصد خریداران در این مراکز  به خرید سبزیجات، ٨۴.٨ به خرید صیفی جات، ۵۵.٢ درصد به خرید گوشت قرمز، مرغ و ماهی، ٣۵ درصد به خرید محصولات فرآوری شده و ۵٣ درصد به خرید محصولات شوینده علاقه مند هستند.
یکی از نکات مهم در خرید میزان برآورد شدن نیازهای شهروندان در مراکز خرید است . مطالعات نشان می دهد تنوع محصولات عرضه شده در میادین میوه و تره بار ۶١.٩ درصد از مراجعه کنندگان را تا حد بسیار زیادی راضی کرده است.
رضایت ٨۶.۴ درصدی از ساعت فعالیت میادین، رضایت ٨١.٨ درصدی از نحوه چیدمان کالا در غرفه ها، رضایت ٨٠.١ درصدی از تمیزی و نظافت عمومی میادین، رضایتمندی ٨۵.٧ درصدی از رعایت نرخ مصوب از سوی فروشندگان و همچنین رضایتمندی ۶۴.٢ درصدی از معتبر بودن برند محصولات ارائه شده از جمله عواملی بوده که شهروندان را به خرید از میادین میوه و تره شهرداری تهران ترغیب می کند.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/BtDE0

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا