اجتماعیشهری، جامعه

رفع مزاحمت‌های شغلی با نظارت آرای بند۲۰

اقتصاد جامعه :مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر اقدامات این شرکت را در راستای اجرای بند ۲۰ تشریح کرد.

به گزارش اقتصاد جامعه به نقل از روابط‌عمومی‌شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، سعید بیگی با تاکید بر لزوم سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و نظارت عالی برای اجرای بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون ‌شهرداری‌ها اظهار کرد: شرکت ساماندهی در قالب ماموریت نظارت و ‌پیگیری اجرای آرای بند ۲۰ موضوع رفع مزاحمت‌های شغلی را دنبال می‌کند. وی با اشاره به انجام بازدید‌های مستمر برای اجرای این دو ماموریت بیان کرد: کارشناسان شرکت ساماندهی برای بررسی شکایات واصله و بر حسب نیاز شهرداری مناطق از واحدهای مورد نظر بازدید کرده تا ضمن اعلام نظریه اولیه، موارد مزاحمت‌های شغلی را برای ارجاع به شورای اسلامی شهر و صدور حکم بررسی کنند.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر ادامه‌ داد: واحدهای مورد نظر بر اساس شکایت شهروندان یا با بازدید کارشناسان شهرداری مناطق شناسایی می شوند و اطلاعات اولیه آن‌ها به همراه مستندات لازم در سامانه بند ۲۰ بارگزاری می‌شود.
وی به انجام بازدید‌های دوره‌ای برای نظارت عالی بر نحوه اجرای آرای صادره از کمیسیون بند ۲۰ اشاره کرد و افزود: این ماموریت برای کارشناسان شرکت ساماندهی تعریف شده است تا نظارت و پیگیری عالی برای اجرای آرای صادره انجام شود.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/FtFph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا