اجتماعیشهری، جامعه

شهردار منطقه۴خبر داد:

رفع نقاط حادثه خیز در شمال شرق پایتخت

جامعه اقتصادی ؛شهردار منطقه ۴ گفت: در ادامه طرح نگهداشت شهر طبق بررسی های ترافیکی انجام گرفته از نقاط حادثه خیز این منطقه رفع خطر می شود.

به گزارش  جامعه اقتصادی و به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه ۴، “علی اصغر کمالی زاده” در این باره گفت: با هدف ارتقای ضریب ایمنی تردد شهروندان و روان سازی و ایمنی شبکه های بزرگراهی و معابر شهری نسبت به شناسایی گره‌های ترافیکی و نقاط حادثه خیز منطقه اقدام می شود.

او ادامه داد: در این راستا پس از مطالعات کارشناسی و رصد معابر بزرگراهی و محلی منطقه ۴ با توجه به نوع ترافیک حاکم و نوع تصادفات و درخواست های مردمی در سامانه ۱۳۷ مکان هایی که احتمال خطر و حادثه در آن بیشتر است, با اقدامات ترافیکی مناسب سازی می شود.

کمالی زاده افزود: در این میان حذف نقطه حادثه خیر بزرگراه شهید سلیمانی مسیر غرب به شرق بعد از زیرگذر میدان رسالت بهسازی و مناسب سازی شد.

او با اشاره به جزییات این عملیات گفت: این اقدام به منظور حذف نقطه حادثه خیز پس از زیر گذر میدان رسالت ،با حذف نرده های مسیر اتوبوس تندرو و جایگزینی نرده های میانی با نیو جرسی صورت گرفت که انتظار می رود با رعایت فرهنگ ترافیک توسط همشهریان گرامی و استفاده از پل های عابر پیاده به منظور تردد عرضی ، کارکرد این تجهیزات کامل و با بهره وری مطلوب باشد.

شهردار منطقه ۴ خاطرنشان کرد: بسیار خرسندیم که با اجرای این عملیات شهروندان با حضور در محل حین عملیات، رضایت و خشنودی خود را از این اقدام شایسته ترافیکی اعلام داشتند.

کمالی زاده در پایان گفت: در طرح نگهداشت شهر رفع کمبود علائم و تابلوهای ترافیکی، رصد و پایش، تجمیع، کاهش و یا افزایش این تابلوها از دیگر اقدامات ویژه به شمار می رود./ انتهای خبر

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/qo7Xt

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا