اقتصاد جامعه:تبیین پیوست های اجتماعی مهمترین نقش روابط عمومی در برنامه ریزی ها، طراحی ها و سیاست گذاری هاست تا مردم بدانند به نظرات آنها توجه می شود.
به گزارش اقتصاد جامعه و به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه یک؛ سید حمید موسوی شهرداراین منطقه در نخستین نشست شورای اطلاع رسانی شهرداری منطقه یک در سال ۱۳۹۹ که به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات برگزار شد، گفت: تهران شهری برای همه گروه های اجتماعی، سلایق، سنین و … است و موقعی یک شهر اصلاح می شود که توقع ما از مدیریت مبتنی بر توقع مشارکتی باشد و مردم در اداره شهر شریک باشند و این بدست نمی آید مگر اینکه روابط عمومی بتواند مشارکت های مردمی را جلب کند.
موسوی اظهار داشت: توسعه پایدار نیازمند توسعه پایدار اجتماعی است و این حاصل نمی شود به جز با تلاش روابط عمومی در تولید و جذب سرمایه های اجتماعی تا بتوانیم شهری توسعه یافته و پایدار با مشارکت حداکثری مردم با کمترین هزینه و بالاترین کارآمدی را بدست آوریم.
گفتنی است؛ این نشست با حضور سید غلامرضا کاظمی دینان مدرس و فعال حوزه روابط عمومی و ارتباطات و رئیس شورای سیاستگذاری هفته روابط عمومی، سیدمجتبی تقوینژاد معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، عالمی پسند رئیس اداره هماهنگی امور مناطق مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، کارمندان روابط عمومی منطقه و رابطین فعال نواحی و معاونت های منطقه برگزار و در پایان از کارکنان روابط عمومی و رابطین فعال خبری تجلیل و قدردانی شد.