اجتماعیشهری، جامعه

روابط عمومی همواره امید آخر در برابر هجمه‌ها بوده است

جامعه اقتصادی ؛مدیرعامل شرکت شهر سالم در دیدار با رئیس و اعضای روابط عمومی و امور بین‌الملل این شرکت، روابط عمومی را پشتیبان و امید آخر در برابر هجمه‌ها عنوان کرد.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، امیر نورمحمدی که به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی با علی قاسمی‌جهان رئیس و همچنین اعضای این واحد دیدار کرده بود، با تاکید بر جایگاه ویژه روابط عمومی در شرکت شهر سالم و تشکر از زحمات اعضای آن گفت: روابط عمومی ابزار مهمی است که می‌تواند کاربرد دوگانه‌ای داشته باشد. مانند شمشیر در دست انسان صالح می‌تواند نماد عدالت و امنیت باشد و در دست زنگی مست ناامنی و ظلم. از این جهت فعالیت کارکنان روابط عمومی بسیار حساس است و باید با دقت ویژه صورت گیرد.

وی حق‌گویی و صداقت را دو ویژگی لازم برای کار در روابط عمومی عنوان کرد و افزود: این دو ویژگی است که می‌تواند در کنار تلاش شما تصویر درست و دقیقی از زحمات شرکت شهر سالم ارائه کند.

مدیرعامل شرکت شهر سالم در ادامه ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی، از همت پشتکار و حس مسئولیت تک تک افراد این واحد در شرکت شهر سالم تجلیل و از زحمات این واحد در برگزاری مراسم گرامی‌داشت مناسبت‌های ملی و مذهبی، پاسخگویی به سوالات بازنشستگان، اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها، همکاری در فعالیت‌هایی چون واکسیناسیون و راهیان نور و… تشکر کرد.

نورمحمدی در پایان روابط عمومی شرکت شهر سالم را پشتیبان و امید آخر در برابر هجمه‌ها علیه شرکت عنوان کرد و گفت: در دیدار با برخی از شهرداران مناطق و مدیران سازمان‌های شهرداری تهران کارنامه روابط عمومی شرکت شهر سالم مورد تایید و تمجید قرار گرفت که این نقطه مثبتی برای شرکت محسوب می‌شود.

همچنین در این نشست، علی قاسمی‌جهان مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت شهر سالم در سخنانی کارنامه این واحد را محصول همکاری تیمی اعضای آن دانست و از حمایت‌های مدیرعامل شرکت تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه، اعضای واحد روابط عمومی شرکت شهر سالم به ارائه نقطه نظرات خود در زمینه‌های مختلف کاری پرداختند.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/2dCVv

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا