اجتماعیشهری، جامعه

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی خبر داد:

رونق پروژه های سرمایه گذاری در شرق پایتخت با مشارکت بخش خصوصی

جامعه اقتصادی؛ مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران از اجرای ۲۲ پروژه فرهنگی تفریحی و گردشگری در بوستان سرخه حصار خبر داد و افزود: به زودی فرخوان جذب سرمایه گذار برای آغاز عملیات این پروژه ها اعلام می شود.
به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران؛ “مهدی شریفیان” در دیدار با شهردار منطقه ۱۳ با بیان اینکه شرق تهران می تواند به یکی از نقاط گردشگری پایتخت تبدیل شود افزود: با تعریف ۲۲ بسته قطب گردشگری در بوستان جنگلی سرخه حصار و سایر نقاط منطقه ۱۳ به زودی شاهد رونق اقتصادی و توسعه همه جانبه این منطقه با مشارکت بخش خصوصی خواهیم بود.
وی ضمن قدردانی از تلاش شهردار و همکاران منطقه ۱۳در احصاء و شناسایی پروژه های سرمایه گذاری در نقاط بی دفاع شهری افزود: پتانسیل های شناسایی شده در منطقه ۱۳ با رویکرد تفریحی، گردشگری، ورزشی و زیست محیطی است و پی بینی می شود جذابیت های قابل توجهی را برای سرمایه گذاران ایجاد کند.
مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی تصریح کرد: شهربازی، پیست موتور سواری، پارک علم و فناوری، پارکینگ عمومی، رستوران، نمایشگاه گل و گیاه، پارک هیجانی، کارتینگ و … از جمله پروژه هایی است که در بسته سرمایه گذاری منطقه ۱۳ به زودی به فرخوان گذاشته خواهد شد.
شریفیان خاطر نشان کرد: سازمان سرمایه گذاری تصمیم دارد با همکاری مناطق ۲۲ گانه و سایر سازمان ها و با مشارکت بخش خصوصی به ویژه سرمایه گذاران داخلی فضای مثبت رقابتی را برای توسعه همه جانبه شهر تهران فراهم کند و بستر حضور سرمایه گذاران را در مشارکت با شهرداری تهران به صورت عادلانه فراهم کند.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/nc1pn

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا