اجتماعیشهری، جامعه

رونمایی از کمپین “ساختمان ایمن، شهر ایمن”

‌‌با حضور مسئولان، مدیران شهری، معماران سازندگان برگزار،
رونمایی،کمپین “،ساختمان ایمن، شهر ایمن”

امروز سی۳۰ دی‌ماه ۱۳۹۹، دومین گردهمایی سازندگان و طراحان منطقه یک با محوریت “ساختمان ایمن” در مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن برگزار شد.

این رویداد که به حمایت شهرداری منطقه یک تهران و با همکاری سازمان خدمات آتش‌نشانی و ایمنی کشور و مجتمع رسانه‌ای ساختمان «صما»، برگزار شد، به مدت ۲ روز ادامه خواهد داشت.

آغاز این مراسم رویدادی تخصصی با موضوع ایمنی ساختمان‌ها و مصادف با سالگرد حادثه تلخ پلاسکو که چهار سال پیش از این رخ داد بود و پس از مراسم افتتاحیه، بخش اول پنل “مصادیق ایمنی در پروژه های شاخص منطقه یک تهران” با ارائه جمعی از معماران برجسته از سراسر کشور و جهان اجرا شد که به چهار محور ایمنی جانی، ایمنی بصری، ایمنی سکونت و ایمنی فرهنگی در پروژه‌های خود پرداختند.

سپس در عصر همین روز ، مهدی داوری؛ رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، محمد سالاری؛ رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران، محمد شکرچی زاده؛ رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و سید حمید موسوی؛ شهردار منطقه یک تهران، حضور یافته و در رابطه با موضوع “ساختمان ایمن، شهر ایمن” و ضوابط، مقررات فعالیت‌های انجام شده و چالش‌های این حوزه به ایراد سخنرانی پرداختند و در پایان از کمپین “ساختمان ایمن، شهر ایمن” توسط ایشان و جمعی دیگر از مسئولان و مدیران شهری رونمایی به عمل آمد.

در بخش پایانی روز اول این رویداد، پنل “بررسی چالش‌های ایمن سازی ساختمان‌ها” با حضور و سخنرانی مهدی صالحی؛ مدیر کل معماری و ساختمان شهرداری تهران، محمود قدیری؛ معاون پیشگیری و حفاظت سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، سعید بختیاری؛ معاون تحقیقات و فناوری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، علی نبی‌یی، رییس کمیته ایمنی و استاندارد نظام مهندسی ساختمان تهران وغزاله دانش مدیر سامانه HSE شهرداری تهران برگزار شد.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/eKIeJ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا