اجتماعیشهری، جامعه

زنگ مکتب آموزشی در دبستان دخترانه مینوچهر تهران نواخته شد

جامعه اقتصادی ؛آیین بازگشایی مدارس قلب پایتخت و نواخته شدن زنگ مهر با حضور شهردار منطقه۶ تهران به صورت نمادین نواخته شد.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶، ،سید مرتضی روحانی در جمع دانش آموزان دبستان دخترانه مینوچهر، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانش آموزان گفت : حمایت از مدارس و دانش آموزان در اولویت اصلی طرح استقبال از مهر میباشد و در این طرح تلاش کردیم با برنامه ریزی و تعامل با آموزش و پرورش به نیازهای واقعی مدارس و دانش آموزان در قالب حوزه های مختلف اجرایی رسیدگی نماییم.

شهردار منطقه۶ که در روز بازگشایی مدارس در دبستان دخترانه مینوچهر حضور داشت به خدمات متعدد شهرداری برای بهینه سازی محیط زندگی شهروندان و همچنین فضاهای تحصیلی دانش آموزان در مدارس اشاره کرد و با بیان لزوم ارتباطات تنگاتنگ بین آموزش و پرورش و شهرداری افزود: متولیان شهری در کنار اقدامات عمرانی و خدماتی ،به انتقال فرهنگ و ارزش ها به شهروندان توجه جدی داشته و از پتانسیل های موجود برای اعتلای فرهنگ جامعه بهره می برند.

روحانی پس از نواختن زنگ مدرسه به همراه رئیس آموزش و پرورش و دیگر مدیران شهری با حضور در جمع معلمان مدرسه گفت : شهرداری  همواره درکنار مردم بوده و حل مشکلات شهروندان را از وظایف خود می داند. بر این اساس در چارچوب ضوابط و مقرارت برای کمک آماده است.

شهردار منطقه۶ اظهار داشت:  امیدواریم به کمک معلمان عزیز و فرهنگیان فرهیخته، با عزمی راسخ برای تحقق چشم اندازها و آبادانی شهر گام های موثری برداشته و شاهد پیشرفت همه جانبه شهر عزیزمان باشیم.

گفتنی است آئین زنگ مهر با حضور معاونین و شهرداران نواحی منطقه، همزمان در دیگر مدارس سطح منطقه نواخته شد.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/V6eAq

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا