اجتماعیشهری، جامعه

۳۸ هزار متر مربع ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی منطقه ۱۹ آزاد شد

جامعه اقتصادی ؛شهردار منطقه ۱۹ با بیان اینکه این منطقه اهتمامی جدی در برخورد با تخلفات و ساخت و سازهای غیرمجاز دارد، گفت: در بامداد روز پنج شنبه نسبت به رفع خلاف و آزاد سازی ۳۸ هزارو ۸۰۰ متر مربع اراضی واقع در ناحیه سه که با سودجویی احداث شده بود اقدام شد.
به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، با توجه به اهمیت حفظ و صیانت از اراضی شهر و به منظور برخورد قانونی با کسانی که اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز می کنند، ۱۶ سوله هر کدام ۸۰۰ مترمربع و مجموعا ۱۲ هزار و ۸۰۰ متر مربع در ضلع جنوبی خیابان شقایق روبروی پیروز شمالی رفع خلاف شد.
او با اشاره به رفع خلاف ۳۸ هزار و ۸۰۰ متر مربع از اراضی بیان کرد: ۲۴ مورد چهار دیواری به متراژ ۲۶ هزار متر مربع آزاد سازی شد که و هیچ گونه صدماتی در پی نداشت..
شهردار منطقه ۱۹ با بیان اینکه بخش دیگری از این تخلفات به وجود فضاهای بی‌دفاع شهری و نفوذ ناپذیر در این محدوده مربوط می شود، تأکید کرد: جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در محدوده این منطقه به منظور حفظ حقوق شهروندان با جدیت پیگیری می‌شود و در همین راستا عوامل نظارتی در نواحی به طور مداوم در محدوده، گشت‌زنی دارند و با تخلفات صورت گرفته و سودجویی‌های افراد مقابله می‌کنند.
فرهادی خاطرنشان کرد: به منظور حفظ حقوق شهروندان با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه مطابق قانون برخورد خواهد شد و شهروندان باید قبل از هرگونه ساخت و ساز با مراجعه به شهرداری نسبت به نوع کاربری زمین و دریافت مجوز پروانه ساخت و ساز اقدام کنند.
براساس این گزارش این عملیات با تجهیزات ۵ دستگاه لودر در معیت۸۰ نفر از نیروهای یگان حفاظت با حضور سرهنگ سید هادی موسوی فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران و جانشین، رییس دفتر شهردار منطقه،معاون خدمات شهری و محیط زیست،شهرداران نواحی پنج گانه با نیروهای نواحی، ۱۵۰ نفر نیروهای شهربان و همکاران شهرداری انجام شد.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/Sx12o

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا