اجتماعیشهری، جامعه

سرانه پارکینگ های عمومی در منطقه ۳ افزایش می یابد

جامعه اقتصادی ،نشست مشترک مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران با معاونین مالی و اقتصاد شهری و روسای ادارات سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی مناطق ۲۲ گانه به میزبانی شهرداری منطقه ۳ برگزار شد.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، نوید خاصه باف در این نشست اظهار داشت: با ارائه راهکارهای تخصصی جهت رفع معضلات و مشکلات موجود امیدواریم شاهد تحولی ارزنده در زمینه جذب سرمایه ،مشارکت و مولد سازی در سال جاری باشیم.
خاصه باف، ۹۰ درصد اقدامات و اصلاحات درخصوص موضوعات مرتبط با سرمایه گذاری در شهرداری تهران را ماحصل نشست های تخصصی و کارشناسی شده در این حوزه برشمرد و افزود: زنده و پویا نگه داشتن شهر برای نسل های آینده مستلزم تلاش و کوشش دست اندرکاران و مدیران شهری است.
در ادامه رضا ولیزاده معاون مالی و اقتصاد شهری منطقه ۳ در خصوص اقدامات مشارکتی منطقه در زمینه رفع معضل پارکینگ اظهار داشت: بررسی های مطالعاتی مهمی در خصوص احداث پارکینگ های آسانسوری در انتهای معابر منتهی به بزرگراه شهید مدرس انجام شده و به زودی وارد مرحله عملیاتی خواهد شد که هر کدام براساس متراژ و ظرفیت معبر بین ۴۰ تا ۶۰ خودرو گنجایش دارد.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری منطقه ۳ افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است از نمای این پارکینگ ها جهت اکران و نمایش تبلیغات شهری استفاده شود

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/BEWXg

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا