اجتماعیشهری، جامعه

انتصاب سرپرست معاونت حمایت های اجتماعی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران

جامعه اقتصادی؛مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران طی حکمی پیمان ضیائی را به عنوان سرپرست معاونت حمایت های اجتماعی این سازمان منصوب کرد.

به گزارش جامعه اقتصادی، احمد احمدی صدر مدیرعامل این سازمان در حکمی “پیمان ضیائی” را به عنوان”سرپرست معاونت حمایت های اجتماعی ” منصوب کرد.
در بخشی از حکم صادره برای ضیایی آمده است:
نظر به شایستگی، تعهد و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان “سرپرست معاونت حمایت های اجتماعی” سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران منصوب می شوید.
امید است با استعانت از پروردگار یکتا و در راستای تحقق چشم‌انداز «تهران؛ کلان‌شهر الگوی جهان اسلام» نسبت به برنامه ریزی برای اطمینان از حسن اجرای امور،حفظ منافع و ارتقای سطح کیفی خدمت رسانی به شهروندان همه توان و تجربه خویش را بکار گیرید.
پیمان ضیائی، سرپرست معاونت حمایت های اجتماعی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، دارای تحصیلات کارشناسی روانشناسی بالینی از دانشگاه علامه طباطبائی،کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی و دکتری روانشناسی تربیتی از دانشگاه آزاد اسلامی بوده و از جمله سوابق وی
می‌توان به مدیر اداره آسیب های اجتماعی شهرداری منطقه۲۲، قائم مقام معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۲ و قائم مقام معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ اشاره نمود.
پیش از این سعید شرف دوست مسئولیت این معاونت را بر عهده داشته است.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/qcfSq

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا