اجتماعیشهری، جامعه

اسقف اعظم ارامنه تهران: یاد سردار سلیمانی را زنده نگاه می داریم

اقتصاد جامعه؛»در دیدار شهردار منطقه شش با سبو سرکیسیان اسقف اعظم ارامنه تهران به مناسبت سال نو میلادی بر تحولات چند هفته اخیر ایران اشاره و یاد سردار شهید سلیمانی و شهدا و جانباختگان حوادث اخیر گرامی داشته شد. 

به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه شش، سبو سرکیسیان اسقف اعظم ارامنه تهران در این دیدار ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی، ایشان را افتخار و سرمایه کشور دانست و گفت: با کار و فعالیت و ساختن کشور می توان یاد سردار سلیمانی را گرامی داشته و ادامه دهنده راه ایشان بود.

اسقف اعظم ارامنه تهران گفت: ایران کشوری توانمند و قدرتمند است و همواره سرپا ایستاده است و ما با کار و فعالیت و کوشش خود یاد سردار سلیمانی را زنده نگاه می داریم.

او با اشاره به حمایت های صورت گرفته از اقوام سایر مذاهب در ایران گفت: دوستی و مهر ملت ایران را همواره در مجامع جهانی بازگو کرده و بازگو می کنیم.

سبو سرکیسیان اسقف اعظم ارامنه تهران همچنین از حمایت های شهرداری منطقه شش در زیباسازی اماکن مرتبط با مسیحیان تقدیر و تشکر کرد.

تورج فرهادی شهردار منطقه شش نیز در این دیدار گفت:همبستگی اقوام ایرانی در همه دوره ها وجود داشته و در کنار هم از تندباد حوادث بیرون آمده و نام میهن را بزرگ داشته ایم.

فرهادی تصریح کرد:خودمان در کنار هم آینده خوبی برای کشور رقم می زنیم و تمام اقوام و مذاهب برای ساختن میهن در کنار یکدیگر هستیم.

شهردار منطقه شش همچنین با تبریک سال نو میلادی به نقش آفرینی شهروندان سایر ادیان در برهه های مختلف کشور گفت: تابلو اسامی ۱۱۴ شهید ارمنی ساخته شده و یاد این عزیزان در منطقه شش گرامی داشته می شود.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/bSJDK

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا