دسته بندی نشده

سیاست های مدیریت محله، تشویق و تقویت مشارکت شهروندان در تصمیم گیری محله ای است

جامعه اقتصادی ؛شهردار منطقه ۲۱ تهران در همایش اهدای احکام هیئت امنای محلات از اجرایی شدن مشارکت و فعالیت اجتماعی و فرهنگی و افزایش نرخ مشارکت مردم در مدیریت شهری سخن گفت.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ “محمدرضا پوریافر” با تاکید بر بحث مدیریت محله‌ای و استفاده از تجربه مردم در امر نگهداری شهر گفت: مردم در حوزه های مختلف با شهرداری در ارتباط هستند و کار شهرداری بسیار گسترده است و شهرداری سازمان عمومی است و غیر دولتی که درآمدش از مردم است و برای مردم خرج می کند و برخواسته از مردم است.

وی در ادامه افزود: شورایاری تجربه بسیار خوبی است که با ابلاغ نظام نامه جدید و ارائه احکام و استفاده از تجربیات هیئت امنا به رفع نواقص قدیم پرداخته و مدیریت موفق و یکپارچه در حوزه های مختلف عمران، ترافیک، شهرسازی، اجتماعی و فرهنگی خواهیم داشت.

پوریافر گفت: مدیریت میدانی با کمک کسانی که در محل هستند و هماهنگی بین دستگاه ها و عرق به محله اجرا می شود و اثرات بیشتر و بهتری خواهد داشت و سود آن برای مردم و شهروندان است.

شهردار منطقه در استفاده از ظرفیت ها و رفع نواقص و مشکلات مردم اظهار داشت: باید از همه ی ظرفیت ها استفاده شود، هماهنگی در بین سازمان ها و مردم  باعث می شود تا بسیاری از ظرفیت های پنهان را به روی کار آورد و اثر آن برای شهروندان مشخص و سود بیشتری خواهد داشت.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/L9WyR

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا