اجتماعیشهری، جامعه

شبانه‌روزی شدن خدمات دندان‌پزشکی درمانگاه منطقه۵ شرکت شهر سالم

جامعه اقتصادیکسرپرست شرکت شهر سالم گفت: کارکنان و بازنشستگان شهرداری از این پس می توانند ازخدمات دندان‌پزشکی درمانگاه پنج این شرکت در شیفت شب بهره‌مند شوند.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، پیرو تاکید سید ابوالفضل ذاکریان جهت ارائه بیشتر خدمات دندان‌پزشکی در شیفت شب به کارکنان و بازنشستگان شهرداری تهران، این خدمات در درمانگاه شبانه‌روزی منطقه پنج، شبانه‌روزی شد‌.

بنابراین گزارش، خدمات دندان‌پزشکی درمانگاه شبانه‌روزی منطقه پنج شهرداری تهران پیش از این در دو نوبت صبح و عصر به مراجعان خدمات ارائه می‌کرد که با تلاش صورت گرفته و در جهت مطالبه کارکنان و بازنشستگان شهرداری و اجرای سیاست خرسندسازی در حوزه سلامت، خدمات شیفت شب هم اضافه شد.

بر این اساس این دومین درمانگاه شبانه‌روزی شرکت شهر سالم می‌باشد که مراجعان می‌توانند ضمن تماس با شماره تلفن ۹۶۰۲۵۵۰۰ از خدمات داندان‌پزشکی شیف شب بهره‌مند شوند. پیش از این خدمات دندان‌پزشکی در درمانگاه منطقه یک شبانه‌روزی شده بود.

گفتنی است با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته توسط مدیر عامل شرکت شهر سالم، دیگر درمانگاه‌های شرکت در نوبت اجرای این پروژه قرار دارند.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/5cJB6

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا