اجتماعیشهری، جامعه

شرکت شهر سالم جزو ۱۰ نهاد برتر خدمت‌رسان درمانی

جامعه اقتصادی ؛در آیین تجلیل و قدردانی از خادمان سلامت اربعین شرکت شهر سالم مشاور فرمانده بسیج شهرداری تهران گفت: طبق ارزیابی ستاد اربعین استان تهران، پایگاه‌های درمانی شهرداری تهران و شرکت شهر سالم جزو ۱۰ درمانگاه برتر خدمت‌رسان درمانی بود.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، در این مراسم محمدجواد شادمهری ازغندی مشاور فرمانده بسیج شهرداری تهران طی سخنانی گفت: از ابتدای حضور شهرداری تهران در راه‌پیمایی اربعین در سال ۱۳۹۱، شرکت شهر سالم نیز در خدمت‌رسانی پیش‌قدم بود.

وی با بیان اینکه این حجم از همکاری و هماهنگی بین بسیج شهرداری و شرکت شهر سالم در سالیان اخیر بی‌نظیر بود، گفت: با همکاری که با بخش‌های مختلف در طول این سال‌ها انجام شده، موکب علی بن موسی الرضا و درمانگاه آن در بین زائران شناخته شده است.

شادمهری با اشاره به امکانات درمانگاه عمود ۷۰۷ گفت: امکاناتی که در این درمانگاه صحرایی پیش‌بینی شده بود، بعضا در بیمارستان‌های نجف و کربلا نبود.

وی با اشاره به تعهد و تخصص کاروان پزشکی شرکت شهر سالم و پزشکانی که به صورت داوطلب به این تیم اضافه شدند، ادامه داد: در ارزیابی که ستاد اربعین استان تهران انجام داد، پایگاه‌های درمانی شهرداری تهران و شرکت شهر سالم جزو ۱۰ درمانگاه برتر خدمت‌رسان درمانی بود که امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

مشاور فرمانده بسیج شهرداری تهران در پایان با اشاره به شهادت بیماران و پزشکان و پرستاران در حمله به بیمارستان غزه، ابراز امیدواری کرد که همین تیم شهرداری و شرکت شهر سالم در غزه به مردم ستم‌دیده فلسطین خدمت‌رسانی کند.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/vcPb7

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا