اجتماعیشهری، جامعه

نورمحمدی در دیدار با شهردار منطقه ۲۰ اعلام کرد:

شرکت شهر سالم در شهر ری، مرکز طب کار راه‌اندازی می‌کند

جامعه اقتصادی ؛مدیرعامل شرکت شهر سالم از اخذ مجوز مرکز طب کار شهر ری از سوی این شرکت و راه‌اندازی این مرکز جهت تسهیل دسترسی کارگران و کارکنان شهرداری شاغل در پهنه جنوب تهران خبر داد.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، سلسله‌ملاقات‌های امیر نورمحمدی با شهرداران مناطق در سال ۱۴۰۲ نیز همچون سال گذشته با دیدار سیدمحمد ناظم‌رضوی، شهردار منطقه ۲۰ آغاز شد.

در بخشی از این دیدار که اکرم صدفی معاون درمان، عباس صانعی‌فرد مدیر درمان مستقیم شرکت شهر سالم، مونا رضایی سرپرست درمانگاه منطقه ۲۰ و مهدی نادری مدیر داخلی این مرکز حضور داشتند، مشکلات درمانگاه منطقه ۲۰ و موانع توسعه خدمات در این مرکز مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت شهر سالم در بخشی از این جلسه با اشاره به بافت جمعیتی شهر ری گفت: در سال جدید رویکرد جدی‌تری به سلامت کارگران شهرداری تهران خواهیم داشت و با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه ۲۰، درمانگاه این منطقه جزو مراکز منتخب ما برای خدمت‌رسانی خواهد بود.

نورمحمدی در ادامه با اشاره به انجام مراحل اخذ مجوز برای مرکز طب کار شهر ری از سوی شرکت شهر سالم ابراز امیدواری کرد که با همکاری شهرداری منطقه ۲۰ این مرکز هر چه سریع‌تر شروع به کار کند تا دسترسی به خدمات بهداشتی و پایش سلامت برای همکاران پهنه جنوب تهران تسهیل شود.

در این جلسه همچنین شهردار منطقه ۲۰ آمادگی خود را برای همکاری در برنامه‌های توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در این منطقه اعلام کرد.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/fbV4X

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا