اجتماعیشهری، جامعه

شریبانی عضو شورای شهر پیگیرِ کارِ مردمِ تهران در منطقه۶ بود

جامعه اقتصادی ؛منتخب مردم تهران در پارلمان شهری در ادامه پیگیری مطالبات شهروندان که تحت عنوان پیگیر کار مردم نام گرفته اینبار ضمن حضور در منطقه۶ به عمده ترین دغدغه های شهروندان رسیدگی کرد.

به گزارش جانعه اقتصادی و به نقل ازروابط عمومی منطقه ۶؛  جعفر شریبانی عضو شورای اسلامی شهر تهران بازدید از منطقه را با گفتگوی رو در رو با تعداد ۵۰ نفر از شهروندان شروع کرد و به مسائل و مشکلات مطروحه از سوی آنها رسیدگی کرد.

در ادامه، منتخب مردم تهران از پروژه های مهم افتتاح شده و در حال ساخت منطقه از جمله مجموعه شهردخت در حوزه فناوری و هوش مصنوعی، ساختمان اداری شهرداری، پارکینگ های بیمارستان های امام خمینی (ره) و شریعتی، همراه سرای پناه و گذر پاییزی در بوستانلاله بازدید کرد و در جریان پیشرفت فیزیکی پروژه های در دست اجرا قرار گرفت.

شریبانی در جریان این بازدید؛ افتتاح مجموعه شهردخت در حوزه فناوری و هوش مصنوعی که برای اولین بار در سطح تهران محقق می شود را یک اقدام تاثیرگذار در حوزه ارتقاء توانمندی بانوان و ایجاد زیرساخت های لازم شهری، برای حضور فعال بانوان در فضاهای شهری  شمرد.

همچنین دیدار با خانواده گرانقدر شهداء نیز بخش پایان بخش برنامه  این عضو پارلمان شهری در پویش پیگیر کار مردم در منطقه۶ بود.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/VKWee

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا