اجتماعیشهری، جامعه

شهردارى منطقه۲ گواهینامه استقرار نظام مدیریت محیط زیست دریافت کرد

‍افتصاد جامعه ؛شهردارى منطقه٢ در سال ۱۴۰۰ گواهینامه بین المللی ایزو ۱۴۰۰۱ استقرار نظام مدیریت محیط زیست را اخذ کرد.

به گزارش اقتصاد جامعه و به نقل از روابط عمومی شهرداری #منطقه۲ ، شینا انصاری، مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران،در این مراسم که با حضور معاونین و مدیران شهرداری منطقه۲ برگزار شد گفت: ارائه یک چارچوب برای حفاظت از محیط زیست و واکنش در برابر تغییرات زیست محیطی در تعادل با نیازهای اجتماعی -اقتصادی از جمله اهداف این استاندارد بین المللی است.
وی گفت: این استاندارد الزاماتی را مشخص می کند تا سازمان بتواند به نتایج مطلوب که برای سیستم مدیریت زیست محیطی اش تعیین میکند دست یابد.
انصاری افزود: اخذ گواهینامه استاندارد ایزو ۱۴۰۰۱ : ۲۰۱۵ توسط مناطق ۲٢گانه آغاز راهی برای بهبود مستمر فرایندهای اجرایی است و پیاده سازی این نظام کاهش آسیب های محیط زیستی را در پایتخت به دنبال دارد .
جعفر میرزایی، سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه در این مراسم با تاکید براینکه رعایت اصول زیست محیطی بایدهمزمان با فعالیت های اجرایی و عمرانی مورد توجه قرار بگیرد، افزود:با پیاده سازی طرح های اجرایی تدوین شده و اقدامات ویژه، خوشبختانه #منطقه۲ موفق به پیاده‌سازی جدیدترین نسخه نظام مدیریت محیط زیست “۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ ISO” شده است.
وی حفظ و ارتقای استانداردهای زیست محیطی برای دستیابی به توسعه پایدار را امری ضروری برشمرد گفت: نگهداشت این نظام مدیریتی بسیار مهم تر از استقرار آن است و تحقق این امر مستلزم اهتمام ویژه در پایش مستمر و رفع عدم انطباق ها است.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/Xxvx3

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا