اجتماعیشهری، جامعه

شهردار تهران خبرداد: رسیدگی ویژه به مسائل حاد

 

اقتصاد جامعه، شهردار تهران: گزارشات و شکایات سامانه۱۳۷ و۱۸۸۸ دنبال و به معاونت های مختلف ارجاع داده می شود؛ ضمن اینکه وقتی موضوعی حاد می شود آن موضوع به طور ویژه تعقیب می شود اما در این زمینه پیگیری و گزارش خواهم داد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد جامعه، پیروز حناچی شهردار تهران صبح امروز در حاشیه آیین بهره برداری از پروژه‌های منطقه ۲ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای تبدیل باغ‌های عبقری و وثوق الدوله به بوستان عمومی ۱۶۰ میلیارد تومان هزینه شده است که بزودی باغ وثوق الدوله در جنوب شرق پایتخت (منطقه ۱۴) افتتاح می شود.

وی خاطرنشان کرد: در مصوبه خانه باغ، راه‌های زیادی برای حفظ باغات از جمله ارائه مجوز رستوران و… دیده و حتی مجوز مسکونی با تراکم کم نیز قبول شده است.

شهردار تهران با اشاره به افتتاح مرکز پسماند منطقه ۲ به مساحت ۲۸۰۰ مترمربع یادآور شد: راه اندازی این مرکز هزینه زیادی در بر نداشت زیرا در این مرکز از تجهیزات داخلی استفاده شد ضمن اینکه در این خصوص موضوع مدیریت مهم است.

وی در پاسخ به سوالی درخصوص عملکرد سامانه های ۱۸۸۸ و ۱۳۷ و نارضایتی شهروندان در این زمینه اظهارداشت: گزارشات این سامانه ها دنبال و به معاونت های مختلف ارجاع داده می شود؛ ضمن اینکه وقتی موضوعی حاد می شود آن موضوع به طور ویژه تعقیب می شود اما در این زمینه پیگیری و گزارش خواهم داد.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/bibaD

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا