اجتماعیشهری، جامعه

شهردار منطقه ۱۹ همراه با جمع پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

‍ اقتصاد جامعه؛ همزمان با برگزاری مراسم راهپمایی ۲۲ بهمن، شهردار و مدیران شهرداری منطقه ۱۹ همگام با شهروندان در مراسم شرکت کردند.

به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در این مراسم علی توکلی شهردار منطقه با حضور در ایستگاه فرهنگی منطقه واقع در تقاطع خیابان آزادی و آذربایجان از خدمات غرفه ها بازدید کرد.

خدمات این غرفه ها با محوریت فرهنگی، آموزشی، سلامت و ورزشی همراه با استیج برنامه های زنده برای میزبانی از شهروندان شامل ایستگاه دستاوردهای انقلاب و تبیین دلایل وقوع انقلاب، توزیع محصولات فرهنگی، خدمات رایگان سلامت، برنامه های ورزشی و اجرای دیوار گذر به شهروندان ارائه شد.

همچنین فضایی از ایستگاه فرهنگی منطقه به برپایی نمایشگاه عکس با رویکرد انقلاب اسلامی همراه با پخش کلیپ و غرفه تصاویر شهدای ترور و انقلاب اختصاص یافت.

اجرای برنامه های زنده شامل اجرای گروه سرود انقلابی، گروه تواشیح، گروه کودک، نقاله خوانی و برگزاری مسابقه از دیگر برنامه های فرهنگی این منطقه در مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن بود.

از دیگر کارهای ویژه انجام شده در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن اجرای طرح «خادم منتظر» بود که در قالب توزیع کیسه های زباله بین مردم برای جمع آوری پسماندها و جلب مشارکت آنها در حفظ نظافت و پاکیزگی شهر صورت گرفت.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/6Xsxh

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا