اجتماعیشهری، جامعه

شهردار منطقه۲ پاسخگوی مطالبات شهروندان در سامانه۱۸۸۸ بود

اقتصاد جامعه؛شهردار منطقه ۲ با حضور در سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ شهرداری تهران به صورت مستقیم به پیامهای شهروندان پاسخ داد و ضمن بررسی، رسیدگی به آنها را در دستور کار قرار داد.

به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، رسول کشت پور با حضور در سامانه نظارت همگانی شهرداری تهران و جلسه ارتباط مستقیم با شهروندان، به صورت تلفنی پاسخگوی مشکلات و پیام های تعدادی از شهروندان بود.

شهردار منطقه ۲ سامانه نظارت همگانی را فرصتی برای پاسخگویی مدیران شهری به مطالبات شهروندان برشمرد و گفت: پیام ها و درخواست های مطرح شده در این سامانه های نظارتی،  بازخورد شهروندان به برنامه های اجرایی مدیریت شهری است .

وی با بیان اینکه خدمت رسانی به شهروندان از وظایف اصلی مدیریت شهری است افزود: خوشبختانه فرصت های خوبی در َشهرداری تهران وجود دارد تا شهروندان بتوانند از راه های مختلف با مدیریت شهری ارتباط برقرار و مشکلات محلات خود را مطرح کنند.

کشت پور گفت: نگهداشت شهر و بهبود کیفی زندگی شهری مهمترین مطالبه شهروندان از مدیریت شهری است
این گزارش حاکی است موضوعات مرتبط با حوزه شهرسازی و…. از مهمترین خواسته های طرح شده توسط شهروندان در این جلسه بود .

گفتنی است شهردار منطقه ۲در این برنامه به  تماس های تلفنی شهروندان با شماره ۱۸۸۸این سامانه، پاسخ داد و دستورات لازم جهت اجرای درخواست ها را به معاونان و شهرداران نواحی اعلام کرد.

براساس این گزارش در این جلسه معاونان منطقه،روسای ادارات بازرسی ،روابط عمومی و سامانه ۱۸۸۸ شهرداری منطقه ۲ نیز به صورت تلفنی پاسخگوی شهروندان بودند.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/jvJmD

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا