اجتماعیشهری، جامعه

شهیدان مدافع سلامت ترسیم کننده شکوه ایثار به همنوعان هستند

اقتصاد جامعه؛شهردار منطقه ۳ در دیدار با خانواده پرستار شهید محرمی که جزو شهدای مدافع سلامت است گفت: شهدای مدافع سلامت با نبرد در جبهه های مختلف دردوره های متوالی شکوه ایثار به همنوعان را به گونه ای منحصر به فرد به تصویر کشیده اند.

دکتر احمد تواهن خطاب به همسر و فرزند معظم شهید بزرگوار محرمی گفت: پرستاران منادیان عشق و ایثارند و فداکاریها و از خودگذشتگی هایشان به ویژه در ایام پاندمی کرونا موجب افتخار ، التیام و در خور ستایش است.

شهردار منطقه ۳ با ارج نهادن به رشادت های این سردار شهید گفت: شهادت هنر و راه بندگان مقرب و منتخب خداست.

او خطاب به خانواده معظم این شهید راه خدمت افزود: امروز در اینجا حضور پیدا کردیم تا به شما بگوییم که هیچوقت تنها نیستید. همانگونه که شهید محرمی همواره در خدمت هموطنانش بوده ما نیز در کنار شماییم.

در ادامه همسر مکرمه شهید ضمن تشکر از توجه و دلگرمی های شهردار منطقه ۳ بیان کرد: شهید محرمی همیشه عاشق و در جستجوی شهادت بود و به خدمت خالصانه و فداکارانه عشق می ورزید و شهادت افتخاری بود که نصیبش شد.

دیدار احمد تواهن شهردار منطقه ٣ با خانواده شهید مدافع سلامت به مناسبت گرامیداشت مقام پرستار

شهردار منطقه ٣ به همراه تنی چند از معاونین و مدیران شهرداری منطقه از خانواده *پرستار شهید سردار رضا محرمی* دیدار و‌ دلجویی کرد.

لازم به ذکر است: شهید محرمی جانباز ۵۰ درصد بود و در طول زندگی پر بار خود مسئوولیت های مختلف در حوزه مرکزی سپاه داشت وی در عملیات فتح المبین، والفجرمقدماتی، والفجر ۴، والفجر ۸، خیبر، بدر، کربلای ۵ و عملیات مرصاد و …. حماسه آفرینی کرده و بر اثر مواد شیمیایی از ناحیه ریه و براثر اصابت مواد منفجره از ناحیه کمر، شکم و پا دچار آسیب دیدگی بود و عاقبت در آذر ماه سال جاری در خدمت غیورانه در پیشه مقدس پرستاری از هموطنان به افتخار شهادت نائل شد.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/mhOjt

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا