اجتماعیشهری، جامعه

شورای راهبردی ورزش همگانی در مناطق ۲۲‌گانه تهران، تشکیل می شود

اقتصاد جامعه؛مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در نشست مشترک با معاونین اجتماعی و‌ فرهنگی مناطق ۲۲گانه از اجرایی شدن دستورالعمل شورای راهبردی ورزش همگانی در مناطق پایتخت خبر داد.

به گزارش افتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، در این جلسه که به میزبانی شهرداری منطقه ۲ برگزار شد، “امیر محسنی” با اشاره به اینکه تشکیل شورای راهبردی ورزش در مناطق ۲۲ گانه اقدامی مهم در افزایش کمی و کیفی خدمات ارائه شده به شهروندان در حوزه ورزش همگانی است، گفت: به دنبال آن هستیم با افزایش تعامل با مدیریت مناطق پایتخت بتوانیم سهم بیشتری از ورزش را به سبد زندگی شهری وارد کنیم.

وی در خصوص وظایف دستورالعمل اجرایی راهبردی ورزش مناطق ۲۲ گانه افزود: موضوع اصلی در این شورای راهبردی، توسعه ورزش در مناطق است و شهرداری های مناطق نقش محوری را این حوزه بر عهده خواهند داشت.

“حسن صفات” سرپرست شهرداری منطقه ۲ تهران با اشاره به ضرورت توجه به ورزش شهروندی گفت: توسعه ورزش همگانی یک ضرورت برای افزایش سلامت روح و جسم شهروندان است و باید با برنامه ریزی لازم در تحقق این مهم تلاش کرد.

در این جلسه معاونین مناطق ۲۲ گانه به بحث و تبادل نظر در خصوص تشکیل شورای راهبردی ورزش و چالش ها و فرصت های پیش روی ورزش شهروندی پرداختند.همچنین گزارشی از برنامه سازمان ورزش شهرداری تهران در اجرای طرح اقدام ملی مشترک برای ۲هزار روز نخست زندگی کودکان در سال ۱۴۰۰ ارائه شد.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/6gNPM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا