اجتماعیشهری، جامعه

با حمایت بیشتر شورا و شهرداری، رضایت پرسنل و بازنشستگان را بیشتر جلب می‌کنیم

‍ (https://attach.fahares.com/w+k2o39trbTynS39Tk1qnw==) 🔷️مدیرعامل شرکت شهر سالم در صحن شورای شهر تهران:

🔴

🔹️مدیرعامل شرکت شهر سالم در صحن علنی شورای شهر تهران گفت: اگر حمایت شورا و شهرداری را داشته باشیم، می‌توانیم رضایت بیشتری از سوی پرسنل و بازنشستگان در خصوص خدمات‌رسانی این شرکت جلب کنیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهر سالم در یکصدوچهل‌وپنجمین جلسه شورای اسلامی شهر که به بررسی گزارش حسابرسی شرکت شهر سالم برای سال‌های ۹۶ تا ۹۹ اختصاص داشت، امیر نورمحمدی طی سخنانی گفت: این شرکت ۱۹ مرکز درمانی دارد که به پرسنل و بازنشستگان و مردم خدمات‌رسانی می‌کند و در سال قبل چهار میلیون نفر از این خدمات استفاده کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت شهر سالم با بیان اینکه موضوعات مالیات و دارایی به جدیت پیگیری نشده بود، خاطرنشان کرد: قرار شد ما پیگیر این موضوع باشیم و مالیات سال ۹۹ با پیگیری‌ها تعیین تکلیف خواهد شد.

وی با بیان اینکه در هفته اول مدیریت جدید حساب‌ها مسدود شد، خاطرنشان کرد: ما به پرداخت نزدیک به ۴۰میلیارد تومان از منابع شرکت و شهرداری محکوم شده بودیم که رأی دریافت کردیم و ۴۰میلیارد تومان به نفع شهرداری به ما بازگشت.

نورمحمدی همچنین تصریح کرد:با اخذ احکام قضایی، از واریز ماهیانه ۵۰۰ میلیون تومان کسورات غیرمنطقی در پرداخت های شهرداری کاهش داده شد.

وی با بیان اینکه مشکلات قراردادها را ساماندهی کردیم، گفت: اگر حمایت شورا و شهرداری را داشته باشیم می‌توانیم رضایت بیشتری از سوی پرسنل و بازنشستگان در خصوص خدمات‌رسانی این شرکت جلب کنیم.

مدیرعامل شرکت شهر سالم با بیان اینکه تا جایی که در توان ما بود بدهی‌های انباشته را پرداخت کردیم، تصریح کرد: در چند سال اخیر بحث تجهیزات شرکت مسکوت مانده بود که نیاز به منابع دارد.

وی با تأکید بر اینکه مشکل عمده عدم همکاری بخش خصوصی با ما میزان تعرفه است، یادآور شد: اگر با توجه به هزینه‌های سرسام‌آور بخش درمان میزان تعرفه مورد توجه قرار نگیرد، قطعاً با مشکل روبه‌رو خواهیم شد.

تایید گزارش حسابرسی شرکت شهر سالم از سوی شورای شهر تهران
در ادامه این جلسه، گزارش حسابرسی شرکت شهر سالم برای سال‌های ۹۶ تا ۹۹ مورد بررسی قرار گرفت و با حداکثر آراء موافق اعضای شورای اسلامی شهر تهران مورد تأیید قرار گرفت.

در جریان بررسی این گزارش، محمد آخوندی عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه در گزارش سال ۹۹ اعلام شده که صورت‌های مالی منتهی به ۳۰ اسفند این سال مطلوب بوده است، اظهار کرد: در خصوص پولشویی مشکل خاصی در این شرکت وجود نداشته است.

وی با تأکید بر تعیین تکلیف قطعی امور مالیاتی این شرکت، خاطرنشان کرد: سیستماتیکی شدن اقدامات، تعیین تکلیف پیش پرداخت‌ها و دریافتنی‌ها و پرداختنی‌های تجاری و تعیین تکلیف وضعیت بیمه دارایی‌های ثابت فاقد پوشش بیمه از جمله تکالیف این شرکت است.

ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران نیز با تأکید بر اهمیت توجه به سلامت کارکنان گفت: بدهی شرکت شهر سالم به مراکز درمانی باید تعیین تکلیف شود تا کارکنان در مراجعه به این مراکز با مشکل مواجه نشوند.

مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا نیز با بیان اینکه بخشی از تجهیزات شرکت شهر سالم فرسوده است، گفت: مواردی که نیاز به خریداری است باید تأمین شود؛ چرا که وضعیت مراکز شرق و جنوب شهر و بعضاً مرکز شهر ضعیف است و باید تجهیزات تأمین شود.

تقدیر از کارگر نمونه شرکت شهر سالم از سوی اعضای شورا
گفتنی است، در حاشیه این جلسه، از سوی اعضای شورای شهر تهران از رشید کریمی دستجردی، کارگر خدماتی درمانگاه منطقه ۲۲ شرکت شهر سالم به عنوان کارگر نمونه تقدیر شد.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/qpmZO

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا