اجتماعیشهری، جامعه

صرفه جویی ۵۴ میلیارد ریالی منطقه ۱۵ در هزینه های جاری

اقتصاد جامعه؛شهردار منطقه ۱۵ گفت: با اجرای اقدامات لازم طی سال گذشته ۵۴ میلیارد و۴۹۶ میلیون ریال صرفه جویی در هزینه جاری منطقه شده است.

به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحیدرضا محمدی با بیان این مطلب افزود: این اقدامات در راستای تاکیدات شهردار محترم تهران و به منظور مدیریت بهینه منابع در شرایط اقتصادی کنونی انجام و بیش از ۵۴ میلیارد ریال با کاهش مصرف انرژی، تغییر خدمات فضای سبز و نگهداشت پارکینگ مکانیزه، امور اداری و حذف قراردادهای غیر ضروری صرفه جویی شد.

وی به اقدامات انجام شده در صرفه جویی انرژی اشاره کرد و گفت: با تشکیل کمیته کاهش هزینه، ممیزی و ثبت اطلاعات، تطبیق و اصلاح تعرفه، بهینه سازی دیماند، بهره جویی از تعرفه نیمه شب، حذف کارشناسی راکتیو و مدیریت مصرف هزینه ها ۱۳ میلیارد و ۶۱۸ میلیون ریال صرفه جویی در این بخش شده است.

شهردار منطقه ادامه داد: با حذف قراردادهای غیر ضروری در خانه شهید و بوستان ترافیک و اداره آن توسط پرسنل شهرداری، علاوه بر کاهش هزینه ۱۲ میلیارد و ۶۸۵ میلیون ریالی، خدمات بهتری را به شهروندان ارائه کردیم.

وی با اشاره به اینکه ۱۲ میلیارد و ۶۴۳ میلیون ریال کاهش هزینه در بخش هزینه های اداری غیر ضروری شامل خرید ملزومات اداری، کاغذ و برگزاری جشن های مناسبتی اضافه کرد: در بخش خودروهای استیجاری، مخابرات، تأسیسات و واحد تکثیر ۹ میلیارد و ۴۰۸ میلیون ریال نیز صرفه جویی شده است.

وی با اشاره به اینکه با تدابیرترافیکی در بخش پارکینگ مکانیزه ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کاهش هزینه شده است، افزود: با ایجاد باغ گیاهان دارویی، تبدیل گل کاری فصلی به دائمی و تبدیل قطعات چمن کاری به درختکاری در بخش فضای سبز نیز یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال کاهش هزینه اتفاق افتاده است.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/y8DAb

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا