اجتماعیشهری، جامعه

طراحی فضای شهری حدفاصل میدان قدس و تجریش در دو فاز اجرایی تعریف شد

اقتصاد جامعه؛طراحی فضای شهری در خیابان شهرداری حد فاصل میدان تجریش تا میدان قدس، در دو فاز اجرایی با حضور مدیریت شهری منطقه یک، شهرداری تهران و مهندسین مشاور تعریف و بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش اقتصادجامعه و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، در جلسه پایلوت این طرح که با حضور سید حمید موسوی شهردار منطقه یک، معاون فنی و عمرانی و رئیس اداره زیباسازی این منطقه، نمایندگان اداره کل معماری و ساختمان شهرداری تهران و مهندسان مشاور عمران زاوه برگزار شد مقرر شد مناقصه عمومی پروژه مذکور در دو فاز تعریف و برگزار شود.

بر اساس همین گزارش فاز اول شامل حدفاصل پل مکانیزه میدان تجریش و خیابان شهید حدادیان و فاز دوم شامل حاشیه میدان های قدس و تجریش و حدفاصل خیابان حدادیان و میدان قدس تعریف شد.

گفتنی است برای محدوده فاز یک، طرح بهسازی وضع موجود شامل تعویض کف پوش و نصب و احداث جداره ها و در فاز دوم طرح، نقشه برداری و طراحی پروژه مد نظر قرار گرفت که مقرر شد مهندسان مشاور عمران زاوه، طرح های مرتبط با هر دو فاز پروژه را به اداره کل معماری و ساختمان ارائه نمایند تا پس از تاییدات لازم جهت اجرا به شهرداری منطقه یک اعلام شود.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/d5mz5

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا