دسته بندی نشده

طرح ضربتی ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه۹ کلید خورد

جامعه اقتصادی ؛شهردار منطقه۹ از اجرای دقیق و به موقع طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در  محلات هشت‌گانه خبر داد.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹، سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: مبحث ساماندهی آسیب‌های اجتماعی از جمله مطالبات شهروندان است که بر همین اساس یکی از اولویت‌های مدیریت ارشد شهری در سال جدید، اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در شهر تهران است.

شهردار منطقه۹ افزود: این طرح در پنج محور ساماندهی کودکان‌کار، متکدیان،کارتن خواب‌ها، زباله‌گردها و معتادان متجاهر انجام می‎شود که با اجرای همه جانبه آن در محلات می‌‍توان شاهد تغییر چهره شهر و ارتقاء رضایت‌مندی شهروندان بود.

وی عنوان کرد: در همین راستا، ضمن برگزاری جلسه هماهنگی طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، برنامه عملیاتی  و تمهیدات اجرایی مورد نیاز در منطقه۹ مصوب شد و بهره گیری از ظرفیت و پتانسیل‌های موجود و پیگیری مداوم و رصد شبانه روزی در دستور کار قرار گرفت.

این مدیر ارشد شهری در منطقه۹ بیان کرد: پاک سازی شهر از ناهنجاری‌های شهری و احساس امنیت شهروندان از جمله دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری است که به صورت جدی در شهر تهران اجرایی می‌شود.

مرتضوی تاکید کرد: طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی مطابق با ضوابط قانونی و با استقرار و فعالیت  اکیپ‌های حامی شهر و سازمان پسماند در محلات منطقه۹ با حفظ کرامت انسانی در حال اجرا است.

 

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/xDCdA

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا