اجتماعیشهری، جامعه

طرح های ترافیکی ویژه برای سهولت دسترسی به بهشت زهرا (س) در محدوده منطقه ۱۹

اقتصاد جامعه؛؛معاون حمل و نقل وترافیکی منطقه ۱۹ از پیشنهاد و بررسی چند طرح ترافیکی ویژه برای سهولت دسترسی به بهشت زهرا (س) در روزهای پایانی خبر داد.

به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علیرضا مرآتی با اشاره به حجم بالای تردد و ترافیک بزرگراه شهید هاشمی برای دسترسی به بهشت زهرا(س) و زیارت اهل قبور در روزهای پایانی سال بیان کرد: به همین منظور نیز چند طرح ترافیکی با هدف تسهیل تردد از بزگراه های محدوده منطقه در دست بررسی است.

وی افزود: در همین راستا ضمن بازدید از بزرگراه های آزادگان، شهید کاظمی، شهید هاشمی و علامه عسگری،طرح هایی برای دسترسی به بهشت زهرا به منظور کنترل ترافیک آخر سال ایجاد می شود.

به گفته مرآتی طرح های پیشنهادی پس از تصویب سازمان حمل و نقل و ترافیک، کمیته شبکه معابر و کمیته اصلاح هندسی اجرا خواهند شد.
وی خاطرنشان کرد: اجرای دوربرگردان مقابل در باب الزهرا (س)، اصلاح هندسی ورودی به بزرگراه علامه عسگری در بزرگراه شهید هاشمی، اصلاح هندسی ورودی در باب الحوائج و اصلاح هندسی دوربرگردان شرق به شرق علامه عسگری از طرح های پیشنهادی و در دست بررسی برای سهولت دسترسی به بهشت زهرا (س) هستند.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/gzZZa

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا