اجتماعیشهری، جامعه

آخوندی در بازدید از اداره کل رفاه شهرداری تهران مطرح کرد؛

ظرفیت های خالی امکانات شهرداری مدیریت شوند

جامعه اقتصادی؛رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران بر ضرورت توجه به نیازهای رفاهی کارکنان شهرداری تاکید کرد و گفت: ظرفیت های خالی موجود در امکانات شهرداری تهران می بایست در اختیار پرسنل قرار گیرند.

به گزارش جامعه اقتصادی، محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با حضور در اداره کل رفاه شهرداری از نزدیک در جریان فعالیت های این اداره کل قرار گرفت و در دیداری چهره به چهره با کارکنان این مجموعه از تلاش های آنان برای خدمات دهی مناسب به پرسنل شهرداری قدردانی کرد.

پس از این بازدید آخوندی با حضور در جمع مدیران این اداره کل با بیان اینکه اداره کل رفاه محل مناسبی برای افزایش همگرایی مابین پرسنل و مجموعه شهرداری است، گفت: باید از ظرفیت های موجود در سازمان رفاه به درستی بهره برد تا از این طریق پرسنل محل کار خود را خانه خود دانسته و ارتباطی قلبی با محیط کارشان برقرار کنند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد: چالش ها در حوزه مدیریت شهری زیاد است و همین موضوع زمینه ساز مشکلاتی برای کارکنان می شود لذا باید شرایطی را فراهم آورد که تا حدودی این مشکلات بر کیفیت کار تاثیر نداشته باشد. بر همین اساس می بایست به این نکته توجه داشت که هر میزان به مسائل رفاهی کارکنان توجه شود در مقابل، آنان با توان بیشتری به اجرای ماموریت پرداخته و نهایتا خدمات مناسب تری به مردم ارائه خواهند داد. باید توجه داشت که هر میزان خدمات کیفیت بهتر و کمیت بیشتر داشته باشند در جلب رضایت پرسنل و خانواده هایشان موثرتر خواهد بود.

آخوندی از آمادگی کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران به منظور حمایت از اداره کل رفاه برای اجرای برنامه های رفاهی در سال آینده خبر داد و بیان داشت: با توجه به پیش نیازهایی که برای ارائه خدمات مناسب تر از سوی اداره کل رفاه مطرح شده در صورتی که این اداره کل بتواند برنامه مدون و دقیقی را ارائه و تشریح صحیحی از برنامه های خود برای سال اینده داشته باشد ما این آمادگی را در کمیسیون داریم تا همراهی لازم را برای تسهیل اجرای برنامه های این اداره کل داشته باشیم.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران بر ضرورت ایجاد هم افزایی در مجموعه شهرداری تهران به منظور بهره مندی حداکثری کارکنان از امکانات موجود تاکید کرد و خاطر نشان ساخت: امکاناتی که امروز در مدیریت شهری وجود دارد همگی متعلق به شهرداری است؛ این امکانات می بایست در اختیار کارکنان قرار گیرند. درست است که برخی از امکانات در مناطق قرار دارند و برخی دیگر در اختیار سازمان ها و شرکت ها اما باید از ظرفیت های خالی موجود به درستی استفاده کرد و با یک هم افزایی این فضاها در اختیار سازمان رفاه قرار گیرند تا امکانات به صورت مناسب تری در اختیار کارکنان باشد.

وی در ادامه بر ضرورت استفاده بهینه از امکانات رفاهی شهرداری تهران در شهرهای زیارتی و سیاحتی تاکید کرد و از مدیران اداره کل رفاه خواست تا به گونه ای در این خصوص برنامه ریزی صورت گیرد تا پرسنل بتوانند هر دو سال یکبار از امکانات شهرداری در دیگر شهرها بهرمند شوند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: شاید تعداد مجموعه هایی که در اختیار مدیریت شهری است زیاد نباشند اما همین تعداد، سرمایه های شهرداری هستند و این انتظار میرود که در نگه داشت آنها کمال دقت صورت گیرد. لذا با توجه به ضرورت امر در این بخش ما این آمادگی را داریم که در سال بعد همراهی لازم را در این حوزه داشته باشیم.

آخوندی از اداره کل رفاه شهرداری تهران خواست تا در زمینه ورزش پرسنل و خانواده های آنان برنامه ریزی داشته باشد و با برگزاری همایش های پیاده روی و کوهنوردی زمینه را برای در کنار هم قرار گرفتن خانواده در فضاهای ورزشی فراهم آورد.

گفتنی است در ابتدای این جلسه مدیرکل رفاه شهرداری تهران به ارائه گزارش آخرین وضعیت این سازمان و ماموریت های پیش روی پرداخت.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/JB5K6

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا