اجتماعیشهری، جامعه

شهردار منطقه۲ درجمع پزشکان گفت:

فداکاری پزشکان و ایثار مدافعان سلامت در تاریخ ماندگار شد

جامعه اقتصادی؛شهردار منطقه۲ در مراسم گرامیداشت روز پزشک گفت:: جامعه پزشکی و مدافعان سلامت در بحران همه گیری کرونا با رشادت ها، ایثار و از جان گذشتگی ، نامی ماندگار بر صفحه تاریخ ایران از خود به جا گذاشتند.
به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، مهدی صالحی شهردار منطقه دو در نشست صمیمانه که با حضور جمعی از پزشکان جهادی و اعضای کانون پزشکان برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدافعان سلامت، گفت: همانطور که تاریخ پزشکی جهان مزین به علم ابن سینا است، پزشکان و تلاشگران عرصه سلامت نیز همچنان که در عرصه های دفاع مقدس با از خود گذشتگی و ایثار به یاری رزمندگان شتافتند در مقابله با کرونا نیز با ایثار و فداکاری نامی ماندگار بر صفحه تاریخ ایران از خود به جا گذاشتند.
وی افزود: امروز دستاوردهای کشور در علم پزشکی و رسیدن به خود کفایی در بخش‌های درمانی مرهون و مدیون تلاش های شبانه روزی و صادقانه پزشکانی است که نام طبیب که تجلی اسم شافی خداوند است را به دوش می کشند.
شهردار منطقه دو در ادامه با تاکید بر جایگاه والای جامعه پزشکی گفت:ایثار وفداکاری مدافعان سلامت در دوران کرونا به منصه ظهور نشست و این از-خود گذشتگی جامعه پزشکی باید مستند نگاری-و ثبت شود .
وی در ادامه به اهمیت آموزش-سبک زندگی سالم اشاره کرد و گفت:آگاهی بخشی و آموزش یکی ازراهکارهای موثر در حفظ سلامت است و شهرداری بنا به مسولیت اجتماعی خود در این زمینه ورود کرده و با اختصاص فضاهایی در-سرای محلات ،بسترآموزش سبک زندگی سالم به شهروندان را فراهم کرده است.
صالحی در پایان بر-آمادگی مدیریت شهری منطقه۲ برای همکاری با جامعه پزشکی برای ارائه خدمات مناسب به شهروندان و ارتقای سلامت آنها تاکید کرد.
لازم به ذکراست در این مراسم ازپزشکان جهادی واعضای کانون پزشکان منطقه ۲ تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/ZzXXA

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا