اجتماعیشهری، جامعه

فراهم شدن ظرفیت بیش از ۵ هزار دستگاه اتوبوس در پارکینگ های حرم مطهر

جامعه اقتصادی :معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۱۹ گفت: به منظور فراهم شدن فضای مناسب برای محل پارک خودرو زائران مراسم ارتحال امام خمینی (ره) عملیات تقسیم و جداسازی پارکینگ ها با هزار و ۶۰۰ متر طول نیوجرسی انجام شد.
به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، لطیف پنداریان با اشاره به اینکه ظرفیت بیش از ۵ هزار دستگاه اتوبوس در این پارکینگ ها فراهم شده است بیان کرد: عملیات جداسازی محل پارک خودروها در پارکینگ های شماره پنج، شش، هفت، هشت، ده، یازده، دوازده و سیزده با ۲۶۷ عدد نیوجرسی به طول هزار و ۶۰۰ متر انجام شده است.
وی ادامه داد: در راستای آماده سازی محورهای مواصلاتی منتهی به حرم امام راحل به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم ۱۴ خرداد علاوه بر انسداد های ترافیکی مورد نیاز با هماهنگی پلیس راهور ۱۹۶ مورد انواع تجهیزات و المان های ترافیکی در بزرگراه ها و محورهای منتهی به حرم نصب شد.
پنداریان با اشاره به نصب نیوجرسی به طول هزار و ۶۰۰ متر به منظور تقسیم بندی پارکینگ ها و مسدود کردن معابر بیان کرد: در محدوده پارکینگ ها ۳۲ تابلو محل توقف خودرو ویژه استان ها به منظور راهنمایی زائران از شهرستان ها نصب شده است.
به گفته این مسئول اجرای ۱۰۰ متر گاردریل برای جداسازی پارکینگ شماره ۷ در زیر گذر غربی حرم مطهر و در اختیار قرار دادن جرثقیل های این منطقه ومناطق همجوار برای ایمن سازی محل تردد زائران به راهور منطقه ۱۹ از دیگر اقدامات معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه به مناسبت این ایام است.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/0OJDl

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا