اجتماعیشهری، جامعه

فضاسازی محیط شهری منطقه۶ به مناسبت اربعین حسینی

جامعه اقتصادی ؛اقدامات شهرداری منطقه ۶ در خصوص سیاه پوش کردن منظر وفضای شهری قلب پایتخت توسط معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه شش تشریح شد.

به گزارش جامعه اقتصادی و به قنل ازروابط عمومی منطقه ۶، حسن اختر دانش گفت: همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی در کنار دیگر بخش های شهرداری، این منطقه اقدامات متنوعی را در راستای سیاه پوشی چهره شهر در قلب پایتخت در اربعین حسینی و عزای سالار شهیدان را در دستور کار قرار داده است تا حال و هوای مرکزی شهر در اربعین سرور و سالار شهیدان معطر از معنویت و شور حسینی شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه شش ادامه داد: باید تلاش کنیم اربعین امسال متفاوت از سال های قبل باشد. در همین راستا شهرداری منطقه ۶ اقدامات متنوع و گسترده ای در دست اقدام دارد.

اختر دانش با اشاره به جزئیات اقدامات صورت گرفته اظهار کرد: بر این اساس، نصب ۸۰۰ تخته پرچم ۳ متری در خیابان های مفتح ، انقلاب، آزادی ،۲عدد ابرپرچم در معاونت اجتماعی مرکز،تقاطع کردستان همت،۷۶پرچم پایه کوتاه، نصب بیش از ۱۸۰۰ متر کتیبه در میدان های هفت تیر-انقلاب-ولیعصر-پایه های پل حکیم-کارگر،حکیم–کردستان-بزرگراه مدرس، اهتراز پرچم های منقش به نام «ابا عبدالله» درسطح منطقه ،تحویل کتیبه به هیئات و مساجد، خطاطی مضامین عاشورایی و سیاه پوش کردن پل های مطهری رسالت ،مدرس-حافظ-کارگر،۲۹ عدد اکران پرتابلی ،۳۵۰۰۰ متر طول آذین بندی با ریسه های مشکی در میادین و ساختمان های اداری و …
از جمله اقداماتی است که با محوریت دستورالعمل سازمان زیباسازی و همکاری اداره زیباسازی معاونت خدمات شهری صورت پذیرفته تا چهره و سیمای قلب پایتخت متناسب با ایام اربعین ، معنوی و سرشار از شور و شعور حسینی شود.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/T74kY

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا