اجتماعیشهری، جامعه

فضای منطقه ۱۳ رنگ و بوی دفاع مقدس به خود می گیرد

اقتصاد جامعه؛در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، شهرداری منطقه ۱۳ با استفاده از ظرفیت های مختلف خود نسبت به پاسداشت این رویداد مهم اقدام می کند.

به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ، جلسه ای به منظور هماهنگی اجرای ویژه برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه ۱۳ ، سبحانی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ،سرهنگ حسن زاده ، فرمانده بسیج ناحیه کمیل و شیربک رئیس اداره فرهنگی برگزار شد.

در این جلسه هماهنگی و برنامه ریزی لازم برای اجرای ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس مطابق با دستور العمل اجرایی معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران انجام شد.

مرتضی رحمان زاده ، شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس گفت: برابر دستورالعمل ابلاغی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ، مقرر شده است تا امسال که با چهلمین سالگرد دفاع مقدس مقارن است، برنامه‌های ویژه‌ای را در شهر تهران در جهت ترویج فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و حماسه سازان دوران دفاع مقدس داشته باشیم.

وی افزود : با وجود شیوع کرونا، برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس باید با رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی مصوب ستاد ملی و ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در کلانشهر تهران به نحو شایسته برگزار شود.

شهردار منطقه ۱۳ با بیان اینکه همزمان با چهلمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس، فضای منطقه ۱۳ رنگ و بوی دفاع مقدس به خود می گیرد ابراز امیدواری کرد با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و امکانات ایجاد شده، بتوانیم چهلمین سالگرد دفاع مقدس را به نحو احسن گرامی بداریم و با بازشناسی ابعاد فرهنگی و بازخوانی آنچه که در ۸ سال دفاع مقدس رقم خورده و گنجینه عظیمی از ارزش‌های متعالی را ایجاد کرده است ، به نسل جوان انتقال دهیم.

گفتنی است ، برپایی نمایشگاه یاد یاران و رزم نمایش عملیاتی ، تئاتر خیابانی مرتبط با موضوع دفاع مقدس در مترو نبرد ، ایجاد موکب سلامت و معنویت در نواحی چهارگانه ، نصب ۲۰ طاق نصرت در خیابان پیروزی ، حرکت دستگاه های اتوبوس گل اندود شده در معابر پیرامونی بوستان ها ، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان و بازسازی و تعمیر منازل شهدا و جانبازان که با هدف حفظ و نشر آثار و ارزش ها و دستاورد های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ انقلابی و.. از اول مهر ماه به مدت یک هفته اجرایی می شود.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/Lxb6S

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا