اجتماعیشهری، جامعه

فعالیت بیش از ۱۰۰ نیرو در قربانگاه منطقه ۵ برای عرضه دام بهداشتی و ذبح سالم

اقتصاد جامعه؛  ذبح بهداشتی دام در قربانگاه منطقه ۵ ، محلی مطمئن برای تهیه گوشت مذبوح شهروندان با نرخ مصوب شده است.
به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ ، فریدون حیدری شهردار منطقه با تبریک عید سعید قربان، به شهروندان اطمینان خاطر داد تا با خیال آسوده به این مرکز مراجعه کرده و از خدمات بهره بگیرند.
مانی جعفریان معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه نیز اعلام کرد بالغ بر ۱۰۰ نیرو در غرف عرضه و  ذبح اسلامی در قربانگاه فعال هستند و تلاش بر این است تا خدمات به شیوه مطلوبی ارائه شود.
وی به ایستگاه پذیرایی از شهروندان ، محل استقرار دامپزشکان ،تعبیه محل انتظار مراجعان ، غرفه دامپزشکان ، تجهیز سیستم عابر بانک ، تهویه ، شستشوی مداوم و سیستم جمع آوری زباله اشاره کرد و گفت در کنار این فعالیت ها غرف محیط زیست، فرهنگی ، مرکز تحقیقات ، آموزش و مشاوره گل و گیاه و بازیافت برای ارتقای فرهنگی شهروندان فعال هستند.
یکی از مراجعین در گفتگو با خبرنگار منطقه درباره شیوه خدمت رسانی قربانگاه منطقه ۵ گفت : با مراجعه به قربانگاه خیالمان راحت است که دام بهداشتی با نرخ مصوب تهیه می کنیم و ابراز داشت فعالیت های شهرداری در این خصوص ارزشمند است .
قربانگاه مسقف منطقه ۵ ، در فضایی به ممساحت ۲۵۰۰ متر مربع و ۳۵۰۰ مترمربع  پارکینگ در قالب ۱۳ آغل و ۴ ورودی دام در اتوبان حکیم غرب به شرق نرسیده به شهر سنگ از روز بیستم مردادماه تا آخرین ساعات روز عید قربان  به شهروندان خدمت رسانی می کند.
 
 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/kQKHL

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا