اجتماعیشهری، جامعه

فعالیت ۲۵ قرارگاه جهادی – مردمی در منطقه ۵

اقتصادجامعه: ۲۵ قرار گاه جهادی – مردمی واقع در منطقه ۵ با هدف یاری رساندن به به مراکز درمانی ، اقلام بهداشتی مورد نیاز بیمارستان ها را تهیه می کنند .

به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ ، فریدون حیدری شهردار منطقه ۵ با اشاره به مصوبات ستاد مبارزه با کرونای منطقه گفت : ۲۵ قرار گاه تولیدی جهادی – مردمی در سطح منطقه با هدف تامین گوشه ای از نیاز بیمارستان ها به اقلام و تجهیزات بهداشتی – حفاظتی مشغول به فعالیت هستند .

حیدری ادامه داد : در این قرارگاه های جهادی – مردمی ، ماسک لباس محافظتی کادر درمان ، ژل ضدعفونی کننده دست و محلول ضد عفونی کننده سطح تولید می شود .

شهردار منطقه در ادامه افزود : در این قرار گاه های مردمی روزانه ۱۵ هزار ماسک تولید می شود و مواد تولیدی این قرارگاه ها به صورت رایگان در اختیار بیمارستان ها و مراکز درمانی قرار می گیرد .

وی گفت : این قرارگاه ها محدود به تولید تجهیزات بهداشتی و حفاظتی نبوده و در ۲ پایگاه واقع در مساجد جامع باغ فیض و امام حسن عسگری (ع ) برای کادر درمان و بیماران کرونایی بستری در بیمارستان ها ، آب میوه طبیعی تهیه و به این مراکز ارسال می شود .

علیرضا حاجی حسینی دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه ۵ نیز گفت: طی مصوبات ستاد مبارزه با کرونای منطقه ۵ ، معابر این منطقه به ۷۰ بلوک تقسیم بندی شده که با مشارکت ستاد مدیریت بحران ، سپاه ، بسیج و شورایاری تمامی اماکن این محدوده از جمله ، بانک ها  ، پایانه ها ، پل های عابر پیاده ، روزانه و به صورت مداوم ضد عفونی می شوند .

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/zw7qJ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا